هزار و 354 نفر در خلخال صاحب شغل شدند


هزار و 354 نفر در خلخال صاحب شغل شدند

اردبیل_ایرنا _ رئیس اداره کار،تعاون و رفاه اجتماعی خلخال گفت: در سال گذشته تعهد اشتغال این شهرستان 183 درصد تحقق یافته و برای هزار و 354 نفر ایجاد شغل شد.

به گزارش ایرنا، علیرضا خلیلی روز دوشنبه در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری خلخال افزود: در حالی که تعهد اشتغال سال گذشته این شهرستان ایجاد فرصت شغلی برای ۷۳۸ نفر از سوی مرکز کشور تعیین شده بود هزار و ۳۵۴ فرصت شغلی جدید در سال ۹۷ ایجاد شد.

وی با بیان اینکه فرصت‌های شغلی ایجاد شده جدید این شهرستان مورد راست‌آزمایی قرار گرفته و تایید شده، بیان کرد: اشتغال سال گذشته خلخال در سامانه کشوری ثبت و به تایید کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان رسیده است.

او با بیان اینکه تعهد اشتغال سال جاری این شهرستان همانند سال گذشته ۷۳۸ نفر تعیین شده، اظهار داشت: در چهار ماه امسال برای ۶۹ نفر فرصت شغلی جدید ایجاد شده که این میزان ۹ درصد از تحقق تعهد اشتغال امسال را شامل می شود.

خلیلی گفت: در سال گذشته ۵۶۰ میلیارد ریال تسهیلات اعتباری از محل اعتبارات اشتغال فراگیر و ۱۲۰ میلیارد ریال تسهیلات اعتباری از محل اعتبارات ایجاد اشتغال روستایی به این شهرستان تخصیص یافته بود که برای راه اندازی واحدهای تولیدی و صنعتی جدید و همچنین کمک به راه‌اندازی دوباره واحدهای راکد و نیمه فعال شهرستان بکار گرفته شد.

رضوان صادقی، معاون امور عمرانی فرماندار خلخال نیز در این جلسه گفت: حفظ تولید و اشتغال، تشکیل کارگروه آسیب شناسی واحدهای تولیدی آسیب دیده از رکود بازار، شناسایی واحدهای راکد، تعطیل و یا نیمه فعال، بررسی وضعیت واحدهای تملک شده از سوی بانک‌ها به علت بدهی معوقه و تلاش برای بازگشت آنها به چرخه دوباره تولید، بررسی وضعیت طرح‌های اقتصادی نیمه رها شده و تمرکز برای تسریع در بهره‌برداری از طرح‌ها تولیدی در حال اجرای این شهرستان از جمله اولویت‌های کاری در این شهرستان است.

۶۰۱۸/‏۷۱۱۹

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لاپید: بن‌گویر با یک کلمه اسرائیل را رسوای عالم کرد