استاندار اردبیل: کارخانه کامیون‌سازی مشگین‌شهر افتتاح می شود


استاندار اردبیل: کارخانه کامیون‌سازی مشگین‌شهر افتتاح می شود

اردبیل - ایرنا - استاندار اردبیل گفت: همزمان با سفر رئیس‌جمهوری به استان اردبیل در تابستان سال جاری، کارخانه کامیون‌سازی مشگین‌شهر به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش ایرنا، اکبر بهنامجو روز دوشنبه در جریان بازدید از روند اجرایی این کارخانه افزود: برغم تحریم‌های استکبار جهانی تمامی قطعات و ماشین‌آلات مورد نیاز این واحد صنعتی وارد کشور شده و هم اکنون نصابان چینی مشغول نصب و راه‌اندازی خط تولید می‌باشند.

او گفت: راه‌اندازی این واحد تولیدی نقش مهمی در ایجاد اشتغال پایدار و رونق اقتصادی منطقه خواهد داشت و ظرفیت عظیمی برای منطقه و کشور است.

بهنامجو افزود: در فاز نخست این کارخانه بیش از هزار نفر مشغول کار خواهند شد.

اللهوردی، مجری این واحد بزرگ صنعتی نیز گفت: جذب نیروی انسانی این کارخانه و انجام آموزش‌های لازم و مورد نیاز نیروی کار آغاز شده و پیش‌بینی می‌شود اولین کامیون تولیدی کارخانه کامیون‌سازی

مشگین‌شهر با نشان چاپار بزودی وارد بازار شود.

وی افزود: کامیون تولیدی این کارخانه در تیپ‌های مختلف از جمله کامیون‌های دو محور و سه محور، دو محور کشنده، کمپرسی و اتاق چوب باری و سه محورهای کشنده سنگین، کمپرسی، باری خدماتی خواهد بود.

وی اظهار داشت: تاکنون برای راه‌اندازی کارخانه کامیون‌سازی مشگین شهر حدود ۱۰ هزار میلیارد ریال توسط بخش خصوصی هزینه شده است.

مشگین‌شهر در شمال غربی اردبیل قرار دارد.

۷۱۱۷/‏۶۰۱۸

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


واکنش کاپیتان استقلال به توهین زشت به پلیس