فرماندار میاندوآب: ادعای طرح دعوی بنده علیه 15 نفر کذب است


فرماندار میاندوآب: ادعای طرح دعوی بنده علیه 15 نفر کذب است

مهاباد- ایرنا- فرماندار میاندوآب شائبه طرح دعوی وی علیه 15 نفر از حامیان دولت در این شهرستان را تکذیب کرد.

مهدی قهرمانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: من تنها علیه یک نفر که در فضای مجازی کمپینی تحت عنوان «ما فرماندار فرمایشی نمی‌خواهیم» تشکیل داده‌ام.
وی افزود: این فرد در این پویش مدعی شده بود که بنده به جهت مهندسی انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی به این سمت منصوب شده‌ام و بنده جهت جلوگیری از تشویش اذهان عمومی طرح دعوی کرده‌ام.
وی با اشاره به اینکه پرونده‌ای در این ارتباط در حال رسیدگی در مراجع قضائی این شهرستان است، گفت: پلیس فتا و مراجع قضائی به عنوان متولی اصلی این امر به آن رسیدگی کرده و با فرد متخلف برخورد خواهند کرد.
وی اضافه کرد: از زمانی که من به این سمت منصوب شده‌ام، منافع گروهی به خطر افتاده است و از این رو این افراد سعی دارند به تشویش اذهان عمومی اقدام کنند.
«قهرمانی» افزود: وظیفه فرماندار این است که در جهت پیشبرد توسعه شهرستان با مسئولان از جمله نماینده مجلس، امام جمعه و یا سایر نهادهای اجرایی هماهنگ باشد و در بیشتر موارد نیز نظارت کند و من نیز تاکنون در این راستا گام برداشته‌ام و در راستای اهداف و منافع این شهرستان حرکت خواهم کرد.
وی با بیان اینکه توصیه مقام عالی وزارت کشور به فرمانداران حرکت در جهت وحدت و همدلی برای توسعه و از همه مهمتر پیشبرد اهداف نظام است، گفت: هدف ما در این شهرستان ایجاد وحدت و همدلی است و هرگونه ظرفیتی که برای توسعه شهرستان وجود داشته باشد در این راستا به نحو مطلوبی از آن استفاده خواهد شد.

«قهرمانی» در ادامه در رابطه با تغییر مدیران دستگاه‌های اجرایی میاندوآب نیز گفت: تنها در برخی موارد که شرایط ایجاب کرده نسبت به تغییر مدیران اقدام شده ولی این تغییرات هم با توجه به تعداد آنان زیاد قابل محسوس نبوده است.
وی با بیان اینکه نسبت به ۸۰ درصد مدیران این شهرستان آشنایی کامل دارد، افزود: گاهی به دلایلی مثل پایان مأموریت مدیران یا ارتقا یا براساس عملکرد آنان به تغییر مدیران اقدام می‌شود.
«مهدی قهرمانی» به عنوان بیست و هشتمین فرماندار میاندوآب و سومین فرماندار دولت تدبیر و امید در این شهرستان از اول دی سال ۱۳۹۷ این مسوولیت را برعهده گرفت.
قهرمانی متولد سال ۱۳۴۷ میاندوآب است و مدیرکلی دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری آذربایجان‌غربی، فرمانداری تکاب و ۶ سال بخشداری باروق از سوابق کاری وی است.
میاندوآب با بیش از ۲۷۷ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع است.
۹۸۷۱/۶۱۸۵/‏۳۰۷۲

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403