نوجوان دختر مهابادی قهرمان مسابقات تنیس‌ روی‌میز کشور شد


نوجوان دختر مهابادی قهرمان مسابقات تنیس‌ روی‌میز کشور شد

مهاباد- ایرنا- رییس هیات تنیس روی‌میز مهاباد گفت: «الینا رحیمی» ورزشکار شایسته این شهرستان موفق به کسب مقام قهرمانی مسابقات تنیس روی‌میز نوجوانان دختر کشور شد.

کیوان رحمانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مسابقات قهرمانی تنیس روی‌میز نوجوانان دختر کشور با حضور ۲۲۰ ورزشکار از ۳۱ استان کشور به میزبانی اراک در ورزشگاه ۲ هزار نفری شهدای پنجم مرداد این شهرستان برگزار شد.
وی با بیان اینکه این مسابقات در ۲ رده سنی نوجوانان و جوانان برگزار شد، ادامه داد: الینا رحیمی بازیکن شایسته مهابادی ضمن عنوان قهرمانی در رده نوجوانان، عنوان نایب قهرمانی رده جوانان را نیز در این دوره از رقابت‌ها کسب کرد.

وی اظهار داشت: این دختر پینگ‌پنگ‌باز مهابادی با یکهزار و ۲۰۰ امتیاز هم‌اکنون رتبه اول رنکینگ ملی نوجوانان دختر ایران را دارد و همچنین در رده جوانان نیز با ۴۸۰ امتیاز رتبه ششم جوانان دختر کشور را با خود یدک می‌کشد.

رییس هیات تنیس روی میز مهاباد اضافه کرد: در همین مسابقات «پریا خضر» دیگر تنیسور مهابادی نیز موفق شد رده ۶ جوانان کشور و آنیتا رحیمی هم رده ۱۳ نوجوانان کشور را کسب کنند.

«الینا رحیمی» متولد ۱۳۸۳ مهاباد است که طی چهار سال گذشته به عضویت تیم ملی تنیس روی میز کشور درآمده است و سابقه قهرمانی ایران و آسیای میانه را در کارنامه‌اش دارد.

مهاباد یکی از قطب‌های مهم رشته تنیس روی‌میز آذربایجان‌غربی است؛ این شهرستان دارای ۴۵ هیات ورزشی در رشته‌های مختلف و ۷۰ باشگاه خصوصی و ۲۰ باشگاه دولتی فعال است.

این شهرستان با ۲۳۷ هزار جمعیت دارای ۹ هزار ورزشکار است.

۹۹۰۳/‏۶۱۸۵/‏۳۰۷۲

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا