نشست هم‌اندیشی شهرداری بیرجند با هیئت‌های مذهبی برگزار شد


نشست هم‌اندیشی شهرداری بیرجند با هیئت‌های مذهبی برگزار شد

گروه اجتماعی ــ نشست هم‌اندیشی و هماهنگی در مورد آذین‌بندی سطح شهر در مناسبت‌های مذهبی با حضور مسئولان فرهنگی مساجد و هیئت‌های مذهبی بیرجند و مسئولان شهرداری بیرجند برگزار شد.

نشست هم‌اندیشی شهرداری بیرجند با هیئت‌های مذهبی برگزار شدبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری بیرجند، محمدرضا قلاسی‌مود، سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بیرجند امروز، 31 تیرماه در نشست هم‌اندیشی و هماهنگی آذین‌بندی سطح شهر در مناسبت‌های مذهبی که با حضور مسئولان فرهنگی مساجد و هیئت‌های مذهبی شهر بیرجند برگزار شد، اظهار کرد: این جلسه با هدف شناسایی ظرفیت‌ها برای تمام مناسبت‌ها و برنامه‌های طول سال برگزار شد تا در یک همکاری بین هیئات مذهبی و شهرداری، با هم‌افزایی بیشتر فعالیت‌ها پیش رود.

وی افزود: امسال با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، برنامه‌های خاصی برای اعیاد قربان تا غدیر در نظر گرفته‌ایم و به‌طور ویژه نشاط اجتماعی را در این ایام دنبال می‌کنیم.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بیرجند با اشاره به حرکت مردمی برای آذین‌بندی محلات که سال‌هاست در مناسبت‌های مذهبی در برخی شهرها از سوی هیئتی‌ها و مردم محله صورت می‌گیرد، گفت: این یکی از اهدافی است که ما دنبال می‌کنیم تا آذین‌بندی محلات در مناسبت‌ها خصوصاً از عید قربان تا غدیر صورت گرفته و چهره شهر از سوی خود مردم عوض شود.

یادآور می‌شود، در این جلسه مقرر شد هیئات مذهبی با جدیت بیشتر با هماهنگی و همکاری با سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی به آذین‌بندی معابر منتهی به مساجد اقدام کنند.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا