فعالان کانون های مساجد منادی شعار «اردبیل شهر مهربانی ها» هستند


فعالان کانون های مساجد منادی شعار «اردبیل شهر مهربانی ها» هستند

محمدنژاد، گفت: فعالان کانون های مساجد با مشارکت در طرح «شهریاران محله» می تواند مسایل و مشکلات محلات را به گوش مسئولان شهری برسانند و به عنوان منادی شعار «اردبیل شهر مهربانی ها» باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، «عاطف محمدنژاد» امروز (31 تیرماه) در جلسه امضا تفاهم نامه با ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان گفت: فعالان کانون های مساجد با مشارکت در طرح «شهریاران محله» می تواند مسایل و مشکلات محلات را به گوش مسئولان شهری برسانند و به عنوان منادی شعار «اردبیل شهر مهربانی ها» باشند.

مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل، تصریح کرد: این سازمان آمادگی حمایت و پستیبانی در برنامه های فرهنگی، دینی و هنری و نیز عمرانی، آبادانی و زیباسازی را دارد تا شاهد رشد فرهنگ شهری در سطوح مختلف باشیم.

وی، اظهار داشت: برنامه های مشارکتی همیشه بازتاب بسیار خوب و مناسبی را در بین آحاد جامعه داشته و تاثیرگذاری این برنامه ها همیشه ملموس بوده است.

این مقام مسئول، تاکید کرد: آداب شهروندی و افزایش فرهنگ شهروندمداری از مهمترین رویکردهای فرهنگی در شهرداری اردبیل بوده که تلاش کرده ایم در جوار برنامه های فرهنگی این فرهنگ نیز ترویج داده شود.

محمدنژاد، ادامه داد: فعالان کانون های مساجد می توانند در قالب طرح «شهریاران محلات» نقطه نظرات و دیدگاه های خود را به گوش مسئولان شهر برسانند.

مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل، افزود: مساجد پایگاه تاثیرگذاری در برنامه های فرهنگی در محلات هستند و این سازمان آمادگی دارد تا از این ظرفیت حمایت جدی داشته باشد.

در پایان این دیدار تفاهم نامه همکاری بین ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل به امضا رسید.

پایان پیام/365

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ بغض سنگین کریم منصوری در برنامه محفل