نشاط اجتماعی از اولویت های جدی است/ تاکید بر رعایت هنجارها در جشنواره ها


نشاط اجتماعی از اولویت های جدی است/ تاکید بر رعایت هنجارها در جشنواره ها

نظری گفت: بحث نشاط اجتماعی از اولویت های جدی در استان است و باید به آن اهتمام کامل داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «سیدمحمد کاظم نظری» امروز ( ۳۱ تیر ) در نشست کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت و خانواده استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: برنامه هایی در زمینه نشاط اجتماعی از سیاست های کلی و شورای اجتماعی کشور بوده و نهایت تاکید است که در این جشنواره ها، هنجارها، ساختارها و ارزش ها رعایت شوند، چرا که برای این ارزش ها مردم خون داده اند.


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: متولیان برگزاری جشن ها باید جلوی بروز هرگونه تخلفی را بگیرند و هرگونه تخلف احتمالی را گزارش دهند.

وی با بیان اینکه ما موظفیم که برای نشاط اجتماعی برنامه داشته باشیم و صدور مجوزها باید با دقت انجام گیرد، گفت: البته در این رابطه نباید پیش داوری کرد و شئونات اسلامی، قانون و مقررات باید به خوبی اجرا و رعایت شوند.

نظری با بیان اینکه، برای کاهش آسیب‌ های اجتماعی باید همه مدیران هم فکر شوند، اضافه کرد: نباید هیچ مدیری به صورت جزیره ‌ای عمل کند.

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: فرمانداران در جشنواره ها مشارکت و نظارت جدی داشته باشند و نشست های کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت و خانواده متناظر استانی را در شهرستان ها برگزار کنند.

وی گفت: مصوبات این نشست ها باید تا رسیدن به نتیجه نهایی توسط دستگاه ‌های ذیربط دنبال شوند.

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی