استاد دانشگاه کانادا تاکتیک های مسیح علی‌نژاد را لو داد+ فیلم


نسیم نوروزی در گفت و گویی ویدئویی به نقش مسیح علینژاد در تعمیق شکاف اجتماعی میان مردم با سوء استفاده از مسئله حجاب پرداخت. به گزارش جام نیوز، نسیم نوروزی، استاد دانشگاه کنکوردیا کانادا در گفت و گویی ویدئویی به نقش مسیح علینژاد در تعمیق شکاف اجتماعی میان مردم با سوء استفاده از مسئله حجاب پرداخت. وی در بخشی از این مصاحبه اظهار داشت:...

نسیم نوروزی در گفت و گویی ویدئویی به نقش مسیح علینژاد در تعمیق شکاف اجتماعی میان مردم با سوء استفاده از مسئله حجاب پرداخت.

استاد دانشگاه کانادا تاکتیک های مسیح علی‌نژاد را لو داد+ فیلم

به گزارش جام نیوز، نسیم نوروزی، استاد دانشگاه کنکوردیا کانادا در گفت و گویی ویدئویی به نقش مسیح علینژاد در تعمیق شکاف اجتماعی میان مردم با سوء استفاده از مسئله حجاب پرداخت.

وی در بخشی از این مصاحبه اظهار داشت: «علینژاد با استفاده از روش هایی که در پیش گرفته است جامعه را به دو دسته تقسیم می کند و مردم را در مقابل یکدیگر قرار می دهد که نتیجه آن تفرقه و نابودی جامعه است».

اما نکته جالب توجه آنجاست که پس از این مصاحبه، تعدادی از مخالفان جمهوری اسلامی با حمله و پرونده سازی های دروغین علیه این استاد دانشگاه، به دنبال اخراج وی از دانشگاه کنکوردیا هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دوبله خنده دار رضا شفیعی‌جم به زبان کُردی!/ ویدئو