عربستان یک هزارم قدرت و نفوذ مقام معظم رهبری را ندارد/دشمنان روی افراد خود فروخته سرمایه گذاری کرده اند


عربستان یک هزارم قدرت و نفوذ مقام معظم رهبری را ندارد/دشمنان روی افراد خود فروخته سرمایه گذاری کرده اند

نشست تحریم در تقابل با صلح جهانی از نگاه ادیان صبح امروز با حضور آیت الله علیرضا اعرافی، مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور برگزار شد.

عربستان یک هزارم قدرت و نفوذ مقام معظم رهبری را ندارد/دشمنان روی افراد خود فروخته سرمایه گذاری کرده اندبه گزارش خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، نشست تحریم در تقابل با صلح جهانی از نگاه ادیان صبح امروز در سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با حضور آیت الله علیرضا اعرافی، مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور برگزار شد.

در این مراسم ابوذر ابراهیمی رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با اشاره به اینکه انسان‌ها دو گونه هستند، گفت: یک عده از انسان ها، قدرتشان را از بیرون کسب می‌کنند عده‌ای از درون قدرتمند هستند. شمس تبریزی بیش از ۲۳ ماه با مولانا همنشینی داشت و تاثیری در او گذاشت که حاصلش ۶۰ هزار بیت شد.

وی به نفوذ زیاد افرادی که از درون قدرتمند هستند،اشاره کرد و گفت: این افراد انسان ها را تحت تاثیر قرار می دهند و قبل از انقلاب اسلامی، فقط امام خمینی (ره) بودند که چنین ویژگی داشتند. ایشان با عظمت روحی با ابزار گفت و گو و صحبت در تک تک انسان ها تاثیر گذاشتند.

رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی از اینکه قدرت بیرونی سبب توجه به مقام معظم رهبری در دنیا نشده، گفت: این نفوذ محصول قدرت درونی مقام معظم رهبری است امروز عربستان در همه جا هزینه می کند اما یک هزارم آنچه مقام معظم رهبری به دست آورده که قلوب مردم است، نتوانسته به دست بیاورد. در مقابل قدرت رئیس جمهور آمریکا بیرونی است اما هیچ تضمینی برای ماندگاری این قدرت وجود ندارد چون ممکن است هرلحظه از بین برود و قدرت نمی تواند ماندگاری را به فرد هدیه کند.

ابراهیمی:از تمامیت ارضی کشورمان دفاع می کنیم

ابراهیمی ادامه داد: امروز ما دور هم جمع شده ایم تا بگوییم از تمامیت ارضی کشورمان در برابر استکبار جهانی و زیاده خواهی های کشورهای مستکبر ورهبری مقام معظم رهبری حمایت می کنیم. همه ما در این جهت مشترک هستیم و از کیان جمهوری اسلامی ایران حمایت می کنیم.

در این مراسم آیت الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور گفت: تحریم های اخیر پرونده بسیار زجر آور و نفرت انگیز است که اگر این پرونده را کنار بزنیم در آن نقطه های سیاهی وجود دارد.

وی افزود: تحریم های آمریکا سطح وسیعی از دنیا را دربرگرفته و کشوری اشغالگر است اشغالی غیر منطقی که در سطح گسترده ای در جهان غارتگری می کند. در تمام جریان های انقلابی، ایران در عدم گسترش سلاح های کشتار جمعی پیشگام بوده و قدرتی در برابر افراط گرایی و تروریسم در منطقه بود. حضور مقتدر ایران در منطقه ، داعش را عقب راند در حالی که بقیه از آن حمایت کردند؛ این تحریم علاوه بر کل ایران، تمام ملت را هدف گرفته است و طیف وسیعی از نیازهای مردم و همه نیازهای اساسی را دربرگرفته است؛ این شرایط در حالی است که خودشان برجام را امضاء کرده اند و امضایشان خشک نشده به آن پشت کرده اند.

آیت الله اعرافی :مقابله با مقام معظم رهبری نابخردانه است

مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور از اینکه تحریم به سمت مقدسات ادیان و مذاهب رفته است؛ رهبری را نماد اقتدار، عزت، شکوه، عظمت مستضعفان عالم، مذاهب اسلامی و مقاومت در برابر ترور و اشغال و نماد مقدس یک مذهب دانست که ورود به این ساحت آن ها را شکست خواهد داد. احاطه علمی مقام معظم رهبری، نگاه بلند راهبردی و عمیق، صلابت و اقتدار از ویژگی‌های ایشان است؛ مقام معظم رهبری علاوه بر داشتن رتبه و مرجعیت، نفوذ قلبی، فکری و گفتمانی نه تتها در ایران بلکه در جهان دارند و مقابله با ایشان مقابله نابخردانه ای است که دودش در چشم نابخردانی می رود که این کار را انجام می دهند.

در این مراسم یوناتل بت کلیا، نماینده آشوریان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ما همان ملتی هستیم که باعث شدیم جرقه ای در دنیا بخورد وقتی موضوع گفتگوی تمدن ها را مطرح کردیم و با استقبال همه مواجه شد، گفت: ملتی هستیم که فقط آرامش را می خواهیم باید در دنیا آرامش و امنیت برقرار باشد. ما آشوریان در جنگ شهید دادیم هنگام ورود امام خمینی (ره) به کشور شهید دادیم و در تمام دوران ها کنار ملت ایران بودیم چون امام علی (ع ) با اجداد ما عهد نامه بسته بودند.

بت کلیا :تحریم های ترامپ نمی تواند هیچ تاثیری به حال ما داشته باشد

وی افزود: تحریم های ترامپ نمی تواند هیچ تاثیری به حال ما داشته باشد چون ما چهل سال است تحریم هستیم این ها روی افراد خود فروخته ای سرمایه گذاری کردند که تازه مسیحی شده اند و شرایط ما را در ایران بد ترسیم می کنند درحالی که مقابل کلیسای ما مامور نایستاده است تا از کلیسا حفاظت کند و کلیسای ما جزء میراث فرهنگی ایران است.

در پایان، بیانیه اجلاس قرائت شد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین عکس از زن فوق جوان و زیبای کوروش یغمایی + بیوگرافی جذاب ترین خواننده راک