قائم مقام شهردار قم: دبیرخانه دائمی روز قم تشکیل شود


قائم مقام شهردار قم: دبیرخانه دائمی روز قم تشکیل شود

شفقنا- قائم مقام شهردار قم گفت: اگر به دنبال کار فرهنگی جریان ساز در زمینه روز قم هستیم، باید دارای دبیرخانه دائمی باشیم تا به صورت ساختارمند مسائل را پشتیبانی بکند. به گزارش خبرنگار شفقنا در قم، سید ابراهیم معتمدی صبح امروز در جلسه هشتادمین جلسه کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر قم با طرح برگزاری برنامه روز قم که […]

قائم مقام شهردار قم: دبیرخانه دائمی روز قم تشکیل شود

شفقنا- قائم مقام شهردار قم گفت: اگر به دنبال کار فرهنگی جریان ساز در زمینه روز قم هستیم، باید دارای دبیرخانه دائمی باشیم تا به صورت ساختارمند مسائل را پشتیبانی بکند.

به گزارش خبرنگار شفقنا در قم، سید ابراهیم معتمدی صبح امروز در جلسه هشتادمین جلسه کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر قم با طرح برگزاری برنامه روز قم که در سالن جلسات شورا برگزار شد، اظهار داشت: برای روز قم باید برنامه های جدی و تاثیرگذار در نظر گرفته شود.

او افزود: اگر به دنبال کار فرهنگی جریان ساز در زمینه روز قم هستیم، باید دارای دبیرخانه دائمی باشیم تا به صورت ساختارمند مسائل را پشتیبانی بکند.

قائم مقام شهردار قم گفت: از برنامه های روز قم باید چند خروجی داشته باشیم، یکی این است که حس تعلق مردم قم و دیگر شهرها به این شهر بیشتر شود؛ همچنین شناخت ظرفیت های قم نیز خروجی دیگری است که می تواند در روز قم وجود داشته باشد.

او بیان کرد: در بحث میراث ملموس شاید قم حرف زیادی برای گفتن نداشته باشد، اما در بحث میراث ناملموس در قم ظرفیت های عظیمی وجود دارد و دبیرخانه ای که تشکیل می شود باید آن را دنبال کند.

معتمدی خاطرنشان کرد: استفاده از تجربیات شهرهای دیگر می تواند بسیار کمک رسان ما باشد و نیازمند این هستیم که برای این موضوع کمیته هایی در دبیرخانه تشکیل شود.

او ادامه داد: دبیرخانه روز قم باید از الان بحث حوزه بین المللی را برای سال آینده پیگیری کند تا روز قم را بتوانیم به مردم دیگر کشورها نیز معرفی کنیم.

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیوگرافی نسرین جواد زاده زیباترین بازیگر ایرانی / در جذابیت تک است + عکس شوهرش