شناسایی ناایمنی پاساژ شیک رشت و ابلاغ به مالک


شناسایی ناایمنی پاساژ شیک رشت و ابلاغ به مالک

رشت - ایرنا - رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت گفت: نارسایی ها و ناایمنی های پاساژ شیک این کلانشهر پس از ارزیابی و پایش ایمنی به مالک آن ابلاغ شده است.

بابک رمضانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ارزیابی و پایش پاساژ شیک رشت در راستای اجرای تبصره ذیل بند ۱۴ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها و بر اساس صدور مجوز توسط معاون دادستان عمومی و انقلاب رشت برای شهرداری به منظور ارزیابی و پایش ایمنی و احصای نواقص از حیث حریق احتمالی در اماکن عمومی اعم از مراکز تجاری، درمانی، آموزشی و اداری انجام شده است.

وی اظهار داشت: کارشناسان واحد پیشگیری و نظارت سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت پس از هماهنگی با مالک پاساژ شیک از آن مکان بازدید و پس از احصای نواقص حریق و حوادث احتمالی، ضرورت رفع نارسایی های موجود در مدت ۴۵ روز به مالک پاساژ ابلاغ شده است.

رئیس سازمان آتش نشانی رشت خاطر نشان کرد: با توجه به بالا بودن ریسک آتش سوزی در چنین اماکنی، انتظار می رود مالکان و متولیان آن نسبت به انجام وظایف قانونی خود برای رفع کاستی های ایمنی و صیانت از جان و مال افراد و سرمایه های ملی اقدام کنند.

پاساژ شیک در بازار بزرگ کلانشهر رشت قرار دارد.

پیش از این پاساژ قدیری کلانشهر رشت مورد ارزیابی و پایش ایمنی قرار گرفت و نارسایی ها و ناایمنی های این پاساژ به مالک آن ابلاغ شده است.

۱۴ ایستگاه آتش نشانی در رشت فعال است.

۷۲۸۶/‏۲۰۰۷/‏

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


خصوصی های بازیگر آقای قاضی که نمی دانستید + عکس خانوادگی و بیوگرافی بهزاد خلج