هواوی و رمزگشایی نشان‌های تجاری ثبت‌شده Cine-Lens و Camera Matrix


هواوی و رمزگشایی نشان‌های تجاری ثبت‌شده Cine-Lens و Camera Matrix

در روزهایی که شایعات و اخبار حول عرضه میت 30 پرو بسیار زیاد است، حالا اخباری از دوربین پیشرفته‌ی این تلفن‌همراه به‌گوش می‌رسد.

در چند سال اخیر، هواوی تکنولوژی‌های جدید دوربین و پیشرفت‌های سخت‌افزاری را چه ازلحاظ عملکرد و چه ازلحاظ زیبایی به دنیای گوشی‌های هوشمند آورده است. این روزها تمامی جهان چشم‌انتظار معرفی پرچم‌دار بعدی این غول چینی، میت ۳۰ پرو است.

طبق آخرین اخبار، میت ۳۰ پرو قرار است استانداردهای جدیدی برای ویژگی‌های دوربین تعریف کند. شایان ذکر است هواوی نشان تجاری Cine-Lens و Camera Matrix را ثبت کرده است. اطلاعات کافی از معنی این نشان‌ها در دست نیست؛ اما حدس‌هایی درباره‌ی آن‌ها می‌توان زد. این نشان‌ها در ۱۷ ژوئیه ازطریق اداره‌ی مالکیت معنوی اتحادیه‌ی اروپا (EUIPO) در مونیخ ثبت شده است. در سال‌های اخیر، هواوی پیشرفت‌های چشمگیری درزمینه‌ی عکاسی کرده و به‌نظر می‌رسد میت ۳۰ پرو درزمینه‌ی فیلم‌برداری عملکرد خیره‌کننده‌ای خواهد داشت. این احتمال وجود دارد که یکی از لنزهای میت ۳۰ پرو فقط به فیلم‌برداری اختصاص داده شود.

هواوی و رمزگشایی نشان‌های تجاری ثبت‌شده Cine-Lens و Camera Matrix

در توصیف علامت Cinema photography می‌توان گفت دوربین سینمایی واقعی برای فیلم‌برداری که از لنزهای اپتیکال برای ضبط و بازتولید و پردازش صدا و تصویر و داده استفاده می‌کند. ازآنجاکه لایکا با هواوی درزمینه‌ی عکاسی همکاری کرده، ممکن است طراحی و چینش لنزهای بهینه‌شده‌ی لایکا برای فیلم‌برداری را شاهد باشیم. ناگفته نماند انتظار رونمایی گوشی با قابلیت فیلم‌برداری بهتر و وجود تنظیمات دستی دقیق برای فیلم‌برداری نیز وجود دارد.

هواوی و رمزگشایی نشان‌های تجاری ثبت‌شده Cine-Lens و Camera Matrix

علامت تجاری بعدی می‌تواند اشاره‌ای به چینش دوربین میت ۳۰ پرو باشد. Camera Matrix بهترین راه برای توضیح چینش لنزها و طرح مستطیلی دوربین است. در ریاضیات، ماتریس به واحدی مستطیلی از اعداد گفته می‌شود که به‌صورت سطر و ستون قرار گرفته‌اند.

دقیقا مشخص نیست میت ۳۰ پرو چند دوربین خواهد داشت؛ اما اگر عکس‌های فاش‌شده از این گوشی درست باشد، دوربین چهار یا پنج‌گانه را در آن شاهد خواهیم بود. احتمال عرضه‌ی میت ۳۰ پرو با همان دوربین پریسکوپی پی 30 پرو بسیار کم است؛ در غیر این‌صورت تمایز زیادی بین دو پرچم‌دار هواوی وجود نخواهد داشت. به‌هرحال، تا زمان معرفی میت ۳۰ پرو که احتمال می‌رود در اکتبر باشد، گوشی‌های زیادی معرفی خواهند شد. اخیرا نیز میت ۳۰ لایت در وب‌سایت TENNA دیده شده است که البته اطلاعات چندانی از برادر بزرگ‌ترش نمی‌دهد.

هواوی و رمزگشایی نشان‌های تجاری ثبت‌شده Cine-Lens و Camera Matrix

شایعات منتشرشده از این گوشی از صفحه‌نمایش دارای انحنای آن حکایت می‌کند. همچنین، عکس‌های منتشرشده از وجود ناچی همانند پی ۳۰ پرو با سیستم تشخیص چهره سه‌بعدی خبر می‌دهد. وجود اسکنر اثرانگشت زیر صفحه‌نمایش و باتری ۴,۲۰۰ میلی‌آمپرساعتی و شارژ سریع ۵۵ واتی نیز از دیگر شایعات منتسب به این گوشی هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا