پیام سردار کارگر به مناسبت بازگشت پیکر مطهر شهید «حسین ادبیان»


پیام سردار کارگر به مناسبت بازگشت پیکر مطهر شهید «حسین ادبیان»

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به‌مناسبت بازگشت پیکر شهید «حسین ادبیان» پس از 38 سال پیامی صادر کرد.

پیام سردار کارگر به مناسبت بازگشت پیکر مطهر شهید «حسین ادبیان»
به گزارش فانوس، سردار سرتیپ بهمن کارگر، رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع به مناسبت بازگشت پیکر مطهر شهید «حسین ادبیان» پس از 38 سال پیامی صادر کرد.

متن این پیام بدین شرح است:

فرهنگ ایثار و شهادت همواره تقویت‌کننده عزم راسخ و استوار ملت انقلابی و با بصیرت ایران اسلامی و الهام‌بخش هویت دینی و ملی ما بوده است.

نعمت عزت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران، مرهون خون پاک شهیدان و مجاهدت‌های مخلصانه آن عزیزان و ایثارگران از آغازین روز‌های انقلاب اسلامی تاکنون بوده و یقیناً بزرگداشت و تعظیم جایگاه سترگ شهیدان والامقام شکرگزاری این نعمت است.

بازگشت پیکر مطهر شهید دلاور و شجاع ارتش اسلام حسین ادبیان فرمانده غیور یگان نیروی مخصوص لشکر 81 زرهی کرمانشاه که در مقاومت‌های قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و در عملیات‌های تنگ حاجیان و بازی‌دراز نقش مؤثر و محوری داشت، باعث شعف خانواده و مردم شهیدپرور و مقاوم کرمانشاه است.

سلام و درود بیکران خداوند سبحان و رحیم به روح بلند و جاودان آن شهید عزیز که در ایام سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) تفحص و در ایام سالروز شهادت حضرت امام جواد (ع) تشییع می‌شود و در جوار همرزمان شهیدش آرام می‌گیرد.

اینجانب بازگشت غرورآفرین و افتخارآمیز پیکر پاک و مطهر شهید سرافراز اسلام حسین ادبیان را به شما خانواده صبور و متدین و به مردم شریف و مقاوم کرمانشاه تبریک و تسلیت عرض نموده و از خداوند منان همنشینی با حضرت سیدالشهدا (ع) برای آن شهید مسالت دارم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی اوس غلام ”نون خ” با استایلی شیک و امروزی رو دیده بودین ؟!