جدیدترین طرح فروش اقساطی محصولات ایران‌خودرو (1 مرداد 98)


جدیدترین طرح فروش اقساطی محصولات ایران‌خودرو (1 مرداد 98)
بازار خودرو‌های داخلی با پیش فروش ایران خودرو و سایپا کنترل شده و روند متعادلی را در پیش گرفته است که برای ثبات این وضعیت، گروه خودروسازی ایران خودرو طرح جدیدی را عرضه نموده است .

گروه خودروسازی ایران خودرو در آگهی ای خاطرنشان کرد که مشتریان متقاضی خرید محصولات این شرکت میتوانند با استفاده از تسهیلات عرضه شده به وسیله ایران شرکت، مبادرت به خرید ۳ محصول پژو ۲۰۶ تیپ ۵، پژو ۴۰۵ اس ال ایکس و خودرو سمند ای اف ۷ نمایند که این وضعیت از ساعت ۱۱ صبح روز سه شنبه ۱ مرداد ماه ۹۸ اجرا خواهد شد.

خودروهای ارائه شده در این وضعیت فروش:

نخستین خودروی ارائه شده در این وضعیت فروش، خودرو سمند ای اف ۷ بنزینی است که در رنگ های سفید رنگ، رنگ مشکی و آبی کبود قابل ارائه بوده و پیش پرداخت تعیین شده برای این ماشین ۷۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.

دومین خودروی ارائه شده در این وضعیت فروش، محصول ارائه شده در این وضعیت فروش، پژو ۲۰۶ تیپ ۵ است که در رنگ های سفید رنگ، خاکستری رنگ، رنگ مشکی، نقره ای، گیلاسی و آبی کاسپین قابل سفارش بوده و پیش پرداخت تعیین شده ایران خودرو برای آن ۷۵ میلیون و ۵۴۰ هزار تومان است.

سومین خودروی ارائه شده به وسیله ایران خودرو ، پژو ۴۰۵ اس ال ایکس در رنگ های مشکی، سفید رنگ، نقره ای و خاکستری متالیک است که با پیش پرداخت ۶۱ میلیون و ۲۸۰ هزار تومان قابل سفارش بوده و یک چک به مبلغ ۸ میلیون و ۶۹۰ هزار تومان با هنگام یکسال آینده از مشتری اخذ می گردد.

طبیعتا چک های دریافتی در این وضعیت فروش اقساطی از طرح صیاد خواهد بود و بایستی چک ها به اسم خریدار باشد و چک فرد ثالث پذیرفته نخواهد شد.

وضعیت اعلامی برای فروش فوری محصولات ایران خودرو

چک های دریافتی در این طرح صرفا از مدل صیادی خواهد بود و چک های طرح قدیم مورد قبول واقع نخواهد شد.

جدیدترین طرح فروش اقساطی محصولات ایران‌خودرو (1 مرداد 98)

استعلام چک های دریافتی انجام خواهد شد و در صورتی که به هر علتی مشتری وضعیت لازم را نداشته باشد، سفارش لغو خواهد شد و وجه مشتری پس داده شده خواهد شد.

چک بازپرداخت قسط تسهیلات صرفا در تاریخ ذکر شده اخذ می گردد و قابلیت درج تاریخ زودتر و یا متمایز با تاریخ یادآوری شده وجود ندارد.

مدل تحویلی تمام خودروهای ارائه شده در این وضعیت فروش متعلق به سال ۹۸ خواهد بود.

هر کد ملی قادر به ثبت یک سفارش خواهد بود و واضح و روشن است قابلیت ثبت نام برای مشتریانی که در طرح های روز قبل شرکت داشتند، وجود نخواهد داشت.

شبیه طرح های گذشته، گنجایش تعیین شده برای این فروش فوری محدود بوده و طبیعتا به محض پایان گنجایش، سایت ثبت اسم بسته خواهد شد.

مشتریان متقاضی خرید در این طرح فروش میتوانند بسته به احتیاج از وضعیت ویژه خرید کارت طلایی تک ستاره این شرکت هم برخوردار شوند.

مشتریانی که در ماه های گذشته اقدام به خرید محصولات این شرکت نموده اند ، قابلیت ثبت سفارش نخواهند داشت.

تمامی سفارشات از طریق سایت فروش رسمی این شرکت قابل ثبت خواهد بود.

جدیدترین طرح فروش اقساطی محصولات ایران‌خودرو (1 مرداد 98)

با توجه به هماهنگی های انجام شده به وسیله دو شرکت ایران خودرو و سایپا، از این پس آن گروه از مشتریانی که در ۱۸ ماه قبل از وضعیت فروش این دو شرکت استفاده نموده اند و مبادرت به خرید ماشین کرده باشند، قابلیت خرید نخواهند داشت و در صورت عدم رعایت این بند اصلاً خودرویی تحویل داده نخواهد شد.

گفتنی است که دسته خودروسازی ایران خودرو این روزها در حال اماده سازی خود برای تولید محصولات جدیدی مانند پژو ۳۰۱ بوده و به نظر میرسد که مشکلات مربوط به تولید این شرکت برطرف شده و ارائه این گروه افزایش پیدا خواهد کرد. از طرف دیگر رقیب این شرکت هم عمیقاً در حال فروش محصولاتش بوده و از استقبال خوبی هم بهره مند شده است که تمامی این شواهد حاکی از کاهش احتمالی قیمت هاست.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن سیما