«حجاب‌ بی‌حجاب»، کتاب تازه‌ محمدرضا زائری/ مخاطب این کتاب، بانوان و دختران نیستند!


«حجاب‌ بی‌حجاب»، کتاب تازه‌ محمدرضا زائری/ مخاطب این کتاب، بانوان و دختران نیستند!

کتاب «حجاب‌بی‌حجاب» با موضوع محوی « آسیب‌شناسی بی‌پرده سیاست‌گذاری حجاب در ایران» اثر تازه محمدرضا زائری با استقبال مخاطبان در بازار نشر شده است.

به گزارش خبرآنلاین کتاب «حجاب‌بی‌حجاب» اثر «محمدرضا زائری» که به صورت شفاف و بی پرده به مسائل سیاست‌گذاری حجاب در ایران می پردازد، با استقبال مخاطبان روبرو شده است.
ناشر در پشت جلدکتاب آورده است: « این کتاب بیش از آنکه بانوان را مخاطب قرار دهد، با فعالان فرهنگی سخن می‌گوید و می‌کوشد فضایی برای بررسی جدی‌تر موضوع فراهم سازد. البته ذکر این نکته ضروری است که مخاطب کتاب بانوان و دخترانی نیستند که به حجاب اعتقاد و التزامی ندارند و کتاب نمی‌خواهد آنان را به این فریضۀ الهی دعوت کند؛ بلکه مخاطب این کتاب کسانی هستند که قرار است دربارۀ این موضوع به چاره‌اندیشی و سیاست‌گذاری بپردازند یا کتاب‌های ترویجی و تبلیغی را برای مخاطبان بی‌حجاب بنویسند.»
این کتاب مجموعه کامل مقالات، یادداشت‌ها و مصاحبه‌های نگارنده پیرامون حجاب است که بخشی از آن قبلا در دو کتاب "حجاب‌ باحجاب"و "حجاب‌بی‌حجاب" منتشر شده است.
ناشر این اثر «نشرآرما» است. این کتاب را علاوه بر کتابفروشی ها می توانید به صورت آنلاین از سایت چهارسوق به آدرس https://4soooq.ir تهیه نمایید.

«حجاب‌ بی‌حجاب»، کتاب تازه‌ محمدرضا زائری/ مخاطب این کتاب، بانوان و دختران نیستند!


دکتر محمدرضا زائری، نویسنده و استاد دانشگاه، در یادداشت تازه خود درباره این کتاب نوشته است: « مدتی پیش بدون آن که اطلاع داشته باشم یکی از کتاب های من با نام "حجاب بی حجاب" را در یکی از سازمان های صنعتی توزیع کرده بودند( که اگر خبر داشتم لااقل پیشنهادهای دیگر و مناسب تری برای توزیع بین همکاران شان می کردم) و بعد فهمیدم که برخی از دریافت کنندگان کتاب که به هر دلیل ( و کاملا قابل درک) نسبت به این عنوان حساسیت داشته اند یا به فریضه حجاب معتقد نبوده اند بدون ورق زدن کتاب آن را کنار گذاشته و از دریافت آن اظهار ناخشنودی کرده اند.
چندی پس از آن یک مرکز توزیع محصولات فرهنگی همین کتاب را در صفحه خود در یکی از شبکه های اجتماعی معرفی کرد و آنجا هم که غالب مخاطبانش افراد انقلابی و مذهبی و مثلا حزب اللهی ( و معتقد به حجاب) بودند، دیدم برخی افراد کامنت های ناسزا و شکایت از کتاب و نویسنده اش نوشته اند.»
متن کامل این یادداشت را با عنوان «خیال می کنم، پس هستم» در گروه نخبگان خبرآنلاین بخوانید.

/6262

کد خبر 1282250

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جلب توجه این استایل ساده نانسی عجرم+ عکس