هدیه ازدواج سازمان تامین اجتماعی به زوج‌های جوان


هدیه ازدواج سازمان تامین اجتماعی به زوج‌های جوان
بیمه شده‌ای که ۷۲۰ روز قبل از ثبت رسمی ازدواج، دارای سابقه بیمه‌پردازی باشد، می‌تواند یک ماه حقوق بابت کمک هزینه و یا حق ازدواج دریافت کند.

به گزارش ایلنا، قائم مقام سازمان تأمین اجتماعی در پستی اینستاگرامی قانون هدیه تأمین اجتماعی برای ازدواج را تشریح کرد.

محمدحسن زدا با بیان این که بیمه شده ای که ۷۲۰ روز پیش از ثبت رسمی ازدواج، دارای سابقه بیمه پردازی باشد، میتواند یک ماه دستمزد به جهت کمک هزینه و یا حق ازدواج اخذ کند، خاطرنشان کرد:هدیه ازدواج به زوج هایی که هر دو ۷۲۰ روز سابقه بیمه پردازی دارند، اختصاص داده می شود .

به گفته وی یکی از وظایف سازمان تأمین اجتماعی در قبال بیمه شدگان این است که متناسب با وضعیت آن ها، امکان دسترسی به خدمات و داده ها مورد نیازشان را آماده کند.

قائم مقام سازمان تأمین اجتماعی با بیان این که ۱۴ میلیون بیمه شده داریم که در بین آن ها از دیپلمه، کارگر کوره پز خانه و خباز داریم تا پروفسور و چه بسا رییس جمهور هم عضو تأمین اجتماعی و بیمه شده ماست، خاطرنشان کرد:مشخص است که باید امکانات را طوری توزیع کنیم که همگی بتوانند از آن استفاده کنند. امروز راه‌های راتباطی مختلفی برای استعلام و آگاهی از سابقه و خدمات موجود است که من جمله آن ها میتوان به کد دستوری یا USSD اشاره نمود که از طریق موبایل قابل استفاده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه منابع انسانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری