جهانگیری: محدودیت آب سمنان باید برطرف شود


جهانگیری: محدودیت آب سمنان باید برطرف شود

تهران- ایرنا- معاون اول رییس جمهوری با بیان اینکه باید مشکلات و مسائل استان سمنان از جمله مسأله محدودیت آب برطرف شود، بر لزوم تلاش مسئولان استان برای بهره گیری از همه ظرفیت های موجود برای اداره هر چه بهتر امور استان تأکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی معاون اول رییس جمهوری، «اسحاق جهانگیری» امروز- دوشنبه- در دیدار مجمع نمایندگان استان سمنان که با حضور معاون پارلمانی رییس جمهوری و استاندار سمنان برگزار شد، تأکید کرد: با توجه به ظرفیت‌های مختلف استان سمنان برای نیل به توسعه باید مشکلات و مسایل استان از جمله مسأله محدویت آب با برنامه ریزی زمان بندی شده برطرف شود.

جهانگیری با اشاره به ظرفیت های معدنی استان سمنان به ویژه در جنوب و شرق این استان تصریح کرد: به طور طبیعی آن دسته از معادن که جذابیت اقتصادی بالایی داشته باشند با استقبال پیمانکاران مواجه خواهند شد و مسئولان استان هم باید با تأمین زیرساخت های لازم از محل عایدات استان از بهره برداری معادن فعال، پیمانکاران را به فعالیت در معادن کوچکتر استان نیز ترغیب کنند.

معاون اول رییس جمهوری با اشاره به شرایط سخت اقتصادی کشور بر لزوم تلاش مسئولان استان برای بهره گیری از همه ظرفیت های موجود برای اداره هر چه بهتر امور استان تأکید کرد.

علیرضا آشناگر استاندار و نمایندگان استان سمنان نیز در این جلسه به طرح مسائل و مشکلات استان به ویژه محدودیت های منابع استان، حل مشکلات برخی سدهای استان، ایجاد زیرساخت های لازم برای توسعه بهره برداری از ظرفیت های معدنی استان سمنان و تعریض و بهسازی جاده دامغان به یزد، کرمان و بندرعباس در کریدور شمال جنوب، پرداختند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط