جشنواره شنا در ساحل آستارا برگزار شد


جشنواره شنا در ساحل آستارا برگزار شد

آستارا - ایرنا - رئیس اداره ورزش و جوانان آستارا از برگزاری جشنواره شنا با شرکت 25 شناگر، جهت شناسایی استعدادهای برتر این رشته ورزشی خبر داد.

وحید خاصی پور روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: این جشنواره عصر دیروز در رده‌های سنی ۹ تا ۱۲ سال در ساحل مخیری آستارا برگزار شد و امسال با همکاری هیأت شنا، یکصد ورزشکار نونهال و نوجوان در این رشته ساماندهی شده است.

وی ادامه داد: کلاس‌های شنا در ساحل مخیری آستارا برگزار می‌شود و اغلب استعدادهای ورزشی نهفته در این شهرستان، به دلیل نبود زیرساخت‌های لازم، فعال نشده است.

وی بیان کرد: استخر اداره ورزش و جوانان این شهرستان پس از ۱۰ سال با بیش از ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی نیمه کاره مانده و با پیگیری‌های نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی، ۱۸ میلیارد ریال برای تکمیل آن اختصاص یافته است.

رامین بشرویه رئیس هیأت شنای آستارا نیز گفت: با وجود حضور ۱۵ مربی شنا در این شهرستان، علاقه مندان به شنا به علت نبود استخر در آستارا برای یادگیری این رشته به شهرهای همجوار می روند و بستر بهره مندی از مربیان بومی وجود ندارد.

شرکت کنندگان در جشنواره شنا بعد از پایان آن، در ساحل آستارا مسابقه طناب کشی برگزار کردند.

شهرستان آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان واقع و سه هزار و ۵۰۰ ورزشکار در ۳۵ هیأت ورزشی آن ساماندهی شده است.

۷۱۰۵ / ‏‬ ۷۱۲۴

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 31 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق