چه خبر از وعده افتتاح ورزشگاه چغابهرام؟


چه خبر از وعده افتتاح ورزشگاه چغابهرام؟

پروژه ورزشگاه «چغابهرام» در روستایی به همین نام در شهرستان دورود قرار دارد اما با اینکه حدود یک دهه از تصویب این پروژه می‌گذرد کمتر از 15 درصد پیشرفت فیزیکی‌ دارد.

‌به گزارش ایسنا، این پروژه سال 87 و در سفر هیأت دولت وقت به استان مصوب شد و زمین آن که از اراضی ملی است دو سال بعد تأمین و از سال 91 عملیات احداث شروع شد.

این ورزشگاه 5000 نفری است که در برخی مواقع و از سوی مسئولان شهرستان و استان ظرفیت آن تا سه برابر هم رشد کرد اما این موضوع فقط روی کاغذ بود و چیزی در این باره مصوب نشده است.

محمود رحمتی، سرپرست اداره ورزش و جوانان دورود سال 96 درباره این پروژه به ایسنا گفته بود: با توجه به سیاست‌ها، دولت به پروژه‌هایی که درصد پیشرفت فیزیکی پایینی دارند، اعتبار نمی‌دهد و امسال برای سومین سال پیاپی اعتباری به این پروژه اختصاص پیدا نکرده است.

وی سال 97 وعده داد: طبق قولی که مدیرعامل شرکت توسعه و تجهز اماکن ورزشی به ما داده است؛ تلاش می‌شود تا هفته دولت سال ۹۸ کل پروژه به بهره‌برداری برسد.

درباره آخرین وضعیت این پروژه سرپرست اداره ورزش و جوانان دورود به ایسنا گفت: 18 میلیارد ریال از محل اعتبارات عمرانی مناطق نفت‌خیر به این پروژه تخصیص پیدا کرده و قرار شد تا دو ماه آینده بحث پیست خاک آجری و روشنایی تکمیل شود.

رحمتی ادامه داد: ضمن اینکه با اعتباراتی از بودجه عمومی کشور پیمانکار قول داده تا هفته دولت نصب چمن مصنوعی فوتبال را تکمیل کند.

وی یادآور شد: این پروژه از روز اول یک زمین چمن فوتبال بود که خودمان یکسری طرح مثل پیست، سکوی تماشاگران و غیره را اضافه کرده‌ایم.

سرپرست اداره ورزش و جوانان دورود بیان کرد: ستون سکوی تماشاگران هم زده شد و قرار است یک سالن مسابقاتی نیز در این ورزشگاه احداث شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ابهامات بزرگ در مسیر واگذاری سرخابی‌ها/ آغاز دوران جدید در استقلال و پرسپولیس