سالار عقیلی قطعه «نگار» را منتشر کرد | آنلاین بشنوید و دانلود کنید


سالار عقیلی قطعه «نگار» را منتشر کرد | آنلاین بشنوید و دانلود کنید

تازه ترین آلبوم سالار عقیلی با عنوان «نگار» به آهنگسازی شایان کریمی از هفتم مرداد ماه در دسترس مخاطبان قرار خواهد گرفت. نوشته سالار عقیلی قطعه «نگار» را منتشر کرد | آنلاین بشنوید و دانلود کنید اولین بار در موسیقی ایرانیان. پدیدار شد.

سالار عقیلی قطعه «نگار» را منتشر کرد | آنلاین بشنوید و دانلود کنیدسالار عقیلی قطعه «نگار» را منتشر کرد | آنلاین بشنوید و دانلود کنیدتازه ترین آلبوم سالار عقیلی با عنوان «نگار» به آهنگسازی شایان کریمی از هفتم مرداد ماه در دسترس مخاطبان قرار خواهد گرفت.

به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، تازه ترین آلبوم سالار عقیلی با عنوان «نگار» به آهنگسازی شایان کریمی در حال و هوایی متفاوت تر از آثار قبلی این خواننده از هفتم مرداد ماه در دسترس مخاطبان قرار خواهد گرفت. این در حالی است نخستین تک قطعه از این آلبوم به نام «نگار» برای انتشار در اختیار رسانه ها قرار گرفته است.

آلبوم «نگار» در ۸ قطعه تولید شده که تمامی اشعار از سروده های سعید رمضانی است. سالار عقیلی در این اثر فضاهایی جدید را تجربه کرده است، ضمن اینکه موسیقی و تنظیم های این آلبوم در فضای موسیقی ایرانی نیست و یک موسیقی ارکسترالِ مدرن در آن جاری است.

عقیلی برای اولین بار در این آلبوم قطعه ای به نام «برگ ریزان» را با گیتار الکتریک اجرا کرده است که تجربه ای جدید و متفاوت برای این خواننده سرشناس خواهد بود.

موسیقی این آلبوم را شایان کریمی ساخته و تنظیم کرده است که به گفته سالار عقیلی از متفاوت ترین آثار وی در دوران هنری اش محسوب می شود. فرید سعادتمند نیز با آهنگسازی یک قطعه در این آلبوم حضور دارد.

آلبوم «نگار» طی مراسمی در تاریخ ۷ مرداد ماه در تهران رونمایی و در اختیار دوستداران موسیقی قرار خواهد گرفت. این آلبوم به همت انتشارات «شمع و مه» و انتشارات «آماج هنر» تهیه و تولید شده است.

دانلود قطعه «نگار»

آنلاین بشنوید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی