21 مرداد؛ مهلت ثبت‌نام در سامانه «فهما»/ پیش‌بینی ثبت 200 هزار فعالیت کانون‌‌های مسجدی


21 مرداد؛ مهلت ثبت‌نام در سامانه «فهما»/ پیش‌بینی ثبت 200 هزار فعالیت کانون‌‌های مسجدی

براتی با بیان‌اینکه از زمان شروع ثبت کانون‌ها در سامانه «فهما» تاکنون بیش از 73 هزار فعالیت در آن ثبت شده، گفت: پیش‌بینی می‌کنیم این تعداد به 200 هزار فعالیت ارتقاء یابد. مهلت ثبت نام در سامانه فهما تا (٢١ مردادماه) است.

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون های مساجد: «حسین براتی» در رابطه با سامانه فرهنگی هنری مساجد با عنوان «فهما»، گفت: سامانه فهما برای رصد فعالیت‌های کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان ها طراحی و راه اندازی شده است.

مدیر کل امور استان های ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور افزود: ثبت فعالیت کانون‌ها، شناسایی افراد فعال و توانمند کانون‌ها و همچنین تشویق و تقدیر از فعالان نمونه در کانون‌ها از اهداف راه‌اندازی سامانه فهما در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد است.

وی ادامه داد: در این سامانه این امکان وجود دارد که استان‌ها موقعیت فعالیت خودشان و درصد رشد فعالیت خود را به نسبت سایر استان‌ها رصد کنند تا ضعف‌ها و کاستی‌ فعالیت خود را برطرف و رقابتی سالم در بین استان ها ایجاد شود.

براتی با بیان اینکه از ابتدای فعالیت سامانه فهما تاکنون بیش از ٧٣ هزار فعالیت در سامانه ثبت شده است، تصریح کرد: با توجه به اینکه ٢٥ هزار کانون فرهنگی هنری در سطح کشور فعال است و اگر هر کانون حداقل هشت فعالیت خود را در سامانه فهما ثبت کند پیش بینی ما این است که حداقل ٢٠٠ هزار فعالیت در این سامانه ثبت شود.

مدیرکل امور استان‌های ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور گفت: ٢ میلیون و ١٠٠ هزار نفر از اعضای کانون‌های مساجد کشور ، بیش از ٢٤ هزار و ٩٠٠ کانون فرهنگی و هنری و ١٤ هزار و ٩٧ کتابخانه در سامانه به ثبت رسیده اند.

براتی با بیان اینکه مهلت ثبت نام در سامانه فهما تا (٢١ مردادماه) است، خاطرنشان کرد: در سالروز میلاد حضرت زهرا (س) استان‌ها، کانون‌ها و اشخاص فعال که در سامانه فهما ثبت نام کرده‌اند، مورد تقدیر و تشویق قرار می گیرند.

پایان پیام/40

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دوبله خنده دار رضا شفیعی‌جم به زبان کُردی!/ ویدئو