نمایش خیابانی زندگی من قشنگه در تالش اجرا شد


نمایش خیابانی زندگی من قشنگه در تالش اجرا شد

آستارا - ایرنا - نمایش خیابانی زندگی من قشنگه با هدف تبیین راهکارهای کاهش آسیب های اجتماعی، به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و هنرمندان تالش در فضای باز این شهر اجرا شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تالش روز دوشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این نمایش خیابانی با همکاری گروه فرهنگی و هنری تیلار و به نویسندگی و کارگردانی رسول دژآگاه عصر روز گذشته در میدان امام خمینی (ره) تالش با استقبال جمع کثیری از مردم هنردوست اجرا شد.
بهرام خوشحال افزود: حامد باد مهره و زهرا نیکخواه بازیگران، سحر نوایی منشی صحنه و طراح پوستر، کیارش رسول زاده عکاس، معصومه پور عابدی تصویربردار، محمد خیبری و دیبا اسلام دوست طراحان صحنه و نوید شعبانی و ملیکا حیدری از عوامل نمایش بودند.

وی ادامه داد: در راستای ارتقای نشاط اجتماعی جامعه نیز با همکاری گروه هنری ناردون، طی دو روز گذشته در مجتمع فرهنگی و هنری معراج اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تالش، جنگ شادی اجرا شد و هنرمندان کانون موسیقی به اجرای موسیقی سنتی و محلی پرداختند و سیاوش محمدی قهرمان جهانی بدنسازی، مهمان ویژه این برنامه بود.
خوشحال گفت: در این جنگ شادی نمایش طنز (شهر من) با هنرنمایی میثم عینالی، جواد پناهی، سعید قربانپور، پوریا شیرزادی، رضا اسکندری، محمد فرج پور، علیرضا قنبری و محمدرضا میرزایی اجرا و در پایان به ۱۰ تن از برندگان مسابقات فرهنگی و هنری جوایزی اهدا شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تالش بیان کرد: سه هزار و ۳۴۰ هنرمند در انجمن‌های هنری، فرهنگی و ادبی این اداره مشغول فعالیت هستند.
شهرستان تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان قرار دارد.

۷۱۰۶ / ‏‬ ۷۱۲۴

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی