حمله به آقای بازیگر با چاقو + عکس


حمله به آقای بازیگر با چاقو + عکس حمله غافلگیر کننده به آقای بازیگر باعث وحشت مردم و زخمی شدن وی گردید.بازیگر معروف توسط یک مرد مورد حمله با چاقو قرار گرفت و بشدت زخمی شد ! سیمون یام بازیگر محبوب هنگ کنگی، روز شنبه روی صحنه یکی از مراسم‌ها در شهر ژونگشان در قسمت جنوبی چین، مورد حمله قرار گرفت و چاقو خورد. او اکنون در بیمارستان بستری است. این...

حمله به آقای بازیگر با چاقو + عکس

حمله به آقای بازیگر با چاقو + عکس

حمله غافلگیر کننده به آقای بازیگر باعث وحشت مردم و زخمی شدن وی گردید.بازیگر معروف توسط یک مرد مورد حمله با چاقو قرار گرفت و بشدت زخمی شد ! سیمون یام بازیگر محبوب هنگ کنگی، روز شنبه روی صحنه یکی از مراسم‌ها در شهر ژونگشان در قسمت جنوبی چین، مورد حمله قرار گرفت و چاقو خورد. او اکنون در بیمارستان بستری است.

این حادثه در روز افتتاحیه یکی از شاخه‌های کمپانی ایزی متریال پکن افتاد که یام در این مراسم مهمان بود. در این مراسم مردی در حال حمله به این بازیگر دیده شد که به گفته شاهدان در حال خندیدن بوده است.

حمله به آقای بازیگر با چاقو + عکس

این بازیگر از ناحیه شکم مجروح شده است و یکی از دست‌های او نیز آسیب دیده.. لستر مو جی رئیس کمپانی امپراطور اینترتینمنت و مدیر برنامه‌های سیمون یام می‌گوید: این چاقو که به شکم او فرو رفته بود باعث آسیب‌های جدی داخلی به وی شده است که البته رو به بهبودی است.

حمله به آقای بازیگر با چاقو + عکس

زخم‌هایی که به دست راست او نیز وارد شده بود نیز درمان شده است. او در دوران نقاحت است و وضعیت پایداری دارد. هنوز مشخص نیست که یام چه زمانی از بیمارستان مرخص می‌شود تا ماجراجویی خود در هنگ کنگ را ادامه دهد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فیلم و سریال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل