کاوه: رضایی به دنبال کشمکش است


کاوه: رضایی به دنبال کشمکش است

محسن کاوه مدیر تیم‌های ملی کشتی آزاد گفت: متاسفانه علیرضا رضایی دنبال کشمکش است و به جای اینکه در خصوص مسائل فنی با من جلسه بگذارد با رسانه‌ها مصاحبه می‌کند.

به گزارش مشرق، محسن کاوه در خصوص استعفای علیرضا رضایی از سرمربیگری تیم‌ امید، اظهار داشت: متاسفانه علیرضا رضایی دنبال کشمکش است و به جای اینکه در خصوص مسائل فنی با من جلسه بگذارد ابتدا با رسانه‌ها مصاحبه می‌کند و من خبر استعفای او را از رسانه‌ها شنیدم.

بیشتر بخوانید:

رضایی در اعتراض به دخالت‌های کاوه استعفا کرد

وی ادامه داد: از رضایی به دلیل رفتارهای دوگانه‌اش گلایه دارم. او در ملاقات‌هایی که با هم داریم از من به عنوان استاد یاد می‌کند و ارتباط بسیار صمیمانه‌ای دارد اما در مصاحبه‌هایش حرف‌های دیگری می‌زند.

مدیرفنی تیم‌های ملی کشتی آزاد تصریح کرد: از رضایی خواستم تا با تیم‌ملی بزرگسالان اردوی مشترک بگذارد اما او به دلیل اختلافی که با غلامرضا محمدی دارد این موضوع را نپذیرفت و احتمالا دلیل اسعفایش همین موضوع است. باید برای تیم‌ملی بزرگسالان پشتوانه‌سازی کنیم و یکی از راه‌های صحیح و اصولی برای محقق ساختن این موضوع تمرینات مشترک بین‌کشتی‌گیران رده سنی بزرگسالان با اعضای تیم‌ امید است.

کاوه در پاسخ به این سوال که چه کسی را جایگزین رضایی خواهد کرد، گفت: اعضای تیم‌ امید تمرینات خود را همراه با تیم‌ملی بزرگسالان و زیر نظر غلامرضا محمدی پیگیری خواهند کرد و فعلا تصمیمی برای انتخاب سرمربی نداریم.

وی در خصوص اختلافاتی که قبل از رقابت‌های انتخابی تیم امید بین او و رضایی پیش آمده بود، اظهار داشت: به عنوان مدیرفنی تیم‌های ملی برای رقابت‌های انتخابی تیم‌ملی، کمیته‌فنی انتخاب کردم و متاسفانه رضایی برداشت درستی از این موضوع نداشت و اعتراض خود را ابتدا با رسانه‌ها در میان گذاشت. بعد از آن جلسه‌ای با هم داشتیم و این موضوع به صورت کامل برای او جا افتاد و جلسه را هم با رضایت ترک کرد. رضایی برای رقابت‌های انتخابی تیم امید همان اعضای کادرفنی را به عنوان کمیته‌فنی انتخاب کرده بود در حالیکه وظایف این دو با هم متفاوت است. از طرفی کمیته‌فنی را باید مدیرفنی انتخاب کند و من هم وظیفه‌ام را انجام دادم و رضایی هم در این زمینه کاملا متقاعد شد.

مدیرفنی تیم‌های ملی کشتی آزاد در پایان خاطرنشان کرد: من مدیرفنی تیم‌های ملی در تمام رده‌های سنی هستم. چطور سرمربیان سایر رده‌های سنی چنین ادعایی ندارند. می‌توانید از محمد طلایی یا امیر توکلیان بپرسید که آیا من به عنوان مدیرفنی کاری خارج از حیطه وظایفم انجام داده‌ام و در کار آنها دخالت کرده‌ام یا خیر.

منبع: میزان

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !