16 تن از جنگجویان طالب در فاریاب کشته شدند


بر اساس گزارش ها در نتیجه چند درگیری بین نیروهای امنیتی و گروه طالبان در ولسوالی های شیرین تگاب، قیصار و کوهستان ولایت فاریاب 16 تن از جنگجویان طالب کشته شده اند. محمد حنیف رضایی سخنگوی قول اردو 209 شاهین در یک تماس تلفونی به خامه پرس گفت که در نتیجه چند درگیری بین نیروهای امنیتی و گروه تروریستی طالبان در ولسوالی های قیصار، کوهستان و...

16 تن از جنگجویان طالب در فاریاب کشته شدند

بر اساس گزارش ها در نتیجه چند درگیری بین نیروهای امنیتی و گروه طالبان در ولسوالی های شیرین تگاب، قیصار و کوهستان ولایت فاریاب ۱۶ تن از جنگجویان طالب کشته شده اند.

محمد حنیف رضایی سخنگوی قول اردو ۲۰۹ شاهین در یک تماس تلفونی به خامه پرس گفت که در نتیجه چند درگیری بین نیروهای امنیتی و گروه تروریستی طالبان در ولسوالی های قیصار، کوهستان و شیرین تگاب ولایت فاریاب دست کم ۱۶ تن از جنگجویان گروه تروریستی طالبان به قتل رسیده اند.

وی افزود که این رویداد های امنیتی در مرکز ولسوالی شیرین تگاب، نودری قلعه ولسوالی قیصار و قلعه مقاومت ولسوالی کوهستان اتفاق افتاده است که در نتیجه آن شانزده تن از تروریستان طالب کشته شدند و ۲۳ تن دیگر شان مجروح گردیده اند.

منبع همچنان افزود که در این درگیری ها یک تن از افسران نیروی های ویژه امنیتی جان باخته اند و دو تن دیگر شان مجروح گردیده اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه افغانستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا