اجتماع مردمی در حمایت از امر به معروف در فردیس برگزار شد


اجتماع مردمی در حمایت از امر به معروف در فردیس برگزار شد

کرج - ایرنا- شمار زیادی از مردم شهرستان فردیس استان البرز شامگاه یکشنبه در حمایت از فریضه امر به معروف و نهی از منکر و محکوم اقدام اراذل و اوباش در مصدوم کردن طلبه آمر به معروف در مسجد امام رضا (ع ) روستای فرخ آباد فردیس اجتماع کردند.

به ه گزارش ایرنا، در این اجتماع مردمی، حاضران خواستار شناسایی و دستگیری عوامل ضرب و شتم حجت الاسلام امیر دهقان طلبه البرزی شدند.

این طلبه البرزی چند روز پیش در انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر توسط تعدادی اراذل و اوباش در منطقه مارلیک شهرستان ملارد مصدوم شد.

طلبه مصدم البرزی: فقط تذکر لسانی دادم

حجت الاسلام امیر دهقان طلبه مصدوم در این مراسم با اشاره به حادثه درگیری فیزیکی تعدادی ازاذل با وی بیان داشت: من نمی خواستم درگیری پیش بیاید و فقط تذکر لسانی دادم.

وی ادامه داد: شخص امیر دهقان مهم نیست بلکه باید فریضه امرو به معروف و نهی از منکر زنده بماند تا جوانان حزب اللهی بتوانند با همسر و فرزند خود در خیابان راه بروند.

این آمر به معروف گفت: اراذل و اوباش با خود سلاح حمل می کنند و تفاوتی ندارد که چه کسی را مورد هدف قرار دهند.

همچنین مسئول دبیرخانه زکات شهرستان کرج دراین اجتماع مردمی گفت: تمام کارهای خوب در راه خدا واجب شریعت در مقدس اسلام، کشته شدن در راه خدا و ثواب‌ها در مقابل امربه معروف و نهی از منکر مانند قطره ای آب در مقابل یک دریا است.

حجت الاسلام وحید کیانی فر افزود: ۳۰۰ هزار نفر شهید در راه خدا و اسلام تقدیم نکردیم که یک لاابالی در مقابل شریعت خدا بایستد.

وی اظهار داشت: روایت شده هیچ امر به معروف و نهی از منکری عجل انسان را جلو نمی‌اندازد و ذره‌ای از روزی انسان کم نمی‌کند.

محمدعلی بازوبندی مدرس حوزه علمیه شهرستان ملارد نیز در این مراسم گفت: از مسئولا قضایی انتظار می رود در اسرع وقت عوامل این حادثه را شناسایی و دستگیر کنند.

وی بیان داشت: برخی مکان ها مانند باغ تالارها در شهرستان ملارد نیاز مند نظارت بیشتر از سوی نیروی انتظامی هستند.

نیمه شب پنجشنبه (۲۷ تیرماه)، در یک بستنی فروشی ابتدای جاده خوشنام مارلیک ملارد، ۹ جوان که سه نفر از آنها دختر بوده، طلبه جوان را مورد ضرب و شتم قرار می‌دهند.

طلبه با بی توجهی از کنار آنها عبور می‌کند و با اصرار به فحاشی اراذل آنها را نهی از منکر می‌کند که منجر به درگیری آنها با طلبه جوان می‌شود.

از اتمام درگیری، ضاربان از محل درگیری متواری شدند.

۷۴۱۳/‏‬ ۶۱۵۵

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی