ادامه بارش‌های پراکنده در برخی نقاط کشور


ادامه بارش‌های پراکنده در برخی نقاط کشور

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: پیش بینی‌های هواشناسی نشان می‌دهد تا سه روز آینده در برخی نقاط کشور شاهد ادامه بارش‌های پراکنده همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقتی خواهیم بود.

آفتاب‌‌نیوز :

فریبا گودرزی روز دوشنبه افزود: امروز بعداظهر (۳۱ تیرماه) برای برخی مناطق هرمزگان، فارس، جنوب کرمان و سیستان و بلوچستان بارش پراکنده همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش بینی شده و فردا و پس فردا (سه‌شنبه و چهارشنبه) علاوه بر این مناطق در زاگرس مرکزی نیز این شرایط را خواهیم داشت.

وی اظهار داشت: برای سه روز آینده در خراسان جنوبی، شمال سیستان و بلوچستان به ویژه منطقه زابل، جنوب خراسان رضوی، یزد، شرق کرمان، جنوب سمنان و شرق اصفهان وزش باد شدید همراه با گرد و خاک رخ می‌دهد که موجب کاهش کیفیت هوا و دید افقی در این مناطق می‌شود.

کارشناس هواشناسی ادامه داد: امروز بعدازظهر و اوایل امشب در ارتفاعات البرز مرکزی، سمنان، گلستان، تهران، البرز، قزوین و فردا سه‌شنبه علاوه بر این مناطق در ارتفاعات زنجان رشد ابرهای همرفتی را خواهیم داشت که همراه با آن رگبار و رعد و برق پراکنده نیز رخ می‌دهد.

گودرزی گفت: از امروز تا چهارشنبه استان‌های گیلان و مازندران بارش‌های پراکنده خواهند داشت و و دریای خزر نیز فردا مواج و متلاطم است اما سایر مناطق جوی پایدار دارند.

احتمال بارش در ارتفاعات تهران

کارشناس سازمان هواشناسی افزود: هوای تهران امروز کمی تا نیمه ابری گاهی همراه با وزش باد خواهد بود و اوایل وقت امشب احتمال بارش‌های پراکنده در ارتفاعات وجود دارد، کمینه دمای امروز پایتخت ۳۱ درجه بالای صفر بود و بیشینه دمای امروز تهران به ۳۸ درجه بالای صفر می رسد.

گودرزی گفت: دهلران در استان ایلام با دمای ۵۱ درجه بالای صفر، رامهرمز و شوش ۵۰ درجه و فرودگاه اردبیل با دمای ۱۱ درجه بالای صفر و لاله زار کرمان ۱۲ درجه، به ترتیب گرمترین و خنک ترین نقاط کشور در ۲۴ ساعت گذشته بودند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم| کل‌کل حامد آهنگی با خانم بازیگر با چاشنی نوشابه