مسجدی‌ها در کمک به آسیب‌دیدگان پیشتازند/ سیل‌زدگان را فراموش نمی‌کنیم


مسجدی‌ها در کمک به آسیب‌دیدگان پیشتازند/ سیل‌زدگان را فراموش نمی‌کنیم

حجت‌الاسلام نوری‌زاده با بیان‌اینکه جمع‌آوری کمک‌های مردمی در مساجد استان تهران برای سیل‌زدگان همچنان ادامه دارد، گفت:اهالی مساجد اعم از ائمه جماعات، هیات امنا،خادمان، بسیجیان و نمازگزاران همیشه در یاری‌رسانی به نیازمندان و آسیب‌دیدگان پیشتاز هستند.

حجت ‌الاسلام والمسلمین «سید ناصرالدین نوری زاده» در گفت‌وگو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه جمع آوری کمک های مردمی در مساجد استان تهران برای سیل زدگان همچنان ادامه دارد، اظهار کرد: مردم نوع دوست ما در فاصله ای کوتاه پس از وقوع سیل در برخی مناطق کشورمان به یاری آسیب دیدگان پرداختند.

رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد استان تهران افزود: اهالی مساجد اعم از ائمه جماعات، هیات امنا، خادمان، بسیجیان و نمازگزاران همیشه در یاری رسانی به نیازمندان و آسیب دیدگان پیشتاز هستند. الحمدالله مسجدی های استان تهران نیز در زمینه کمک رسانی به سیل زدگان کشورمان پیشقدم بودند و جمع آوی این کمک ها به صورت خودجوش همچنان ادامه دارد.

وی تصریح کرد: مرکز رسیدگی به امور مساجد استان تهران در یاری رسانی به نیازمندان از تمام ظرفیت های موجود کشور از جمله بسیجان، سپاهیان، ارتشیان، سازمان تبلیغات اسلامی و ... استفاده کرده است و ارسال کمک ها نیز با هماهنگی دستگاه های مربوطه انجام شده است.

نوری زاده خاطرنشان کرد: تلاش آحاد مردم و همه دستگاه های کشور در روندی منسجم به گونه ای بود که جریان عادی زندگی هر چه زودتر به مناطق سیل زده باز که الحمدالله با سیل کمک های مردمی این چنین شد و مدتی است کار بازسازی با همراهی مردم و بسیجیان آغاز شده است.

پایان پیام/397

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...