کانون«شهید ابراهیم هادی» مجری طرح «یاران ولایت»/از شنبه‌ها با کتاب تا یکشنبه‌های علوی


کانون«شهید ابراهیم هادی» مجری طرح «یاران ولایت»/از شنبه‌ها با کتاب تا یکشنبه‌های علوی

کانون فرهنگی‌هنری «شهید ابراهیم هادی» واقع در شهرک شهید فکوری به‌منظور غنی‌سازی فراغت تابستانی با طرح «یاران ولایت» میزبان مخاطبان می‌شود. رسیدگی به محرومان و اجرای طرح‌های شنبه‌ها با کتاب و یکشنبه‌های علوی نیز در این کانون دنبال می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان کانون های فرهنگی هنری مساجد از جمله پایگاه های مردمی در جوار مساجد هستند که در پرتوی معنویت فضایی ساده و صمیمی را برای انجام فعالیت های متنوع برای اقشار و گروه های مختلف فراهم کرده و توانسته اند در تسهیل ارتباط مردم با مسجد نقشی موثر ایفا کنند.

یکی از این کانون ها که توانسته با برنامه های جذاب زمینه حضور کودکان و نوجوانان در مسجد را فراهم کند، کانون فرهنگی هنری شهید «ابراهیم هادی» واقع در شهرک شهید فکوری، میدان آزادی است. این کانون سال 96 با مجوز رسمی دبیرخانه کانون های مساجد استان تهران فعالیت خود را در جوار مسجد امیرالمومنین(ع) این شهرک کسب کرد.

برگزاری یادواره شهدا، کارگاه های ازدواج آسان،جام باشگاه های کتابخوانی، دوشنبه های علوی تا طرح یاران ولایت و خیریه ایتام و کمک به نیازمندان از برنامه های شاخص این کانون فرهنگی هنری است.

در حال حاضر و همزمان با ایام اوقات فراغت، کانون شهید ابراهیم هادی با برگزاری برنامه های تابستانی میزبان نوجوانان و جوانان است، یکی از طرح هایی که در این کانون با استقبال گسترده مخاطبان نیز همراه است، طرح «یاران ولایت» است.

«شریعت ضرغامی» در گفت وگو با خبرگزاری شبستان با اشاره به اجرای طرح «یاران ولایت» در کانون فرهنگی هنری شهید ابراهیم هادی، اظهار کرد: براساس این طرح، برنامه های تفریحی، ورزشی، سرود، برگزاری دوره های آموزش قرآن و مدرسه تخصصی قرآن کریم، نهج البلاغه، برنامه های فرهنگی، هنری و مناسبتی برای مخاطبان اجرا می شود.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید ابراهیم هادی با بیان اینکه یکی دیگر از برنامه هایی که بر اساس طرح یاران ولایت مورد توجه است، حضور گروه جهادی به منظور آموزش نقاشی برای نوجوانان و کودکان است، افزود: این گروه جهادی که برنامه های آموزشی‌اش را در 26 مسجد تهران برگزار کرده، بر اساس طرح «یاران ولایت» در کانون ابراهیم هادی نیز به صورت رایگان اقدام به برگزاری کلاس نقاشی می کند.

ضرغامی آموزش چرتکه، رایانه، تقویتی درسی و مهارتی را از دیگر برنامه هایی نام برد که بر اساس طرح یاران ولایت برای علاقه مندان دوره آموزشی برگزار می کند.

وی در ادامه به دیگر برنامه هایی که در این کانون از بدو تاسیس برگزار شده است، اشاره کرد و گفت: رایزنی با مراکز فنی و حرفه ای به منظور برگزاری برنامه های مهارت افزایی و اشتغال آفرینی از دیگر برنامه هایی است که در کانون مورد توجه قرار می گیرد و با استقبال چشمگیر هم روبرو بوده است.

مدیر کانون شهید «ابراهیم هادی» به ارائه خدمات مشاوره ای در این کانون اشاره کرد و گفت: ارائه مشاوره های فردی و گروهی و بحث ازدواج آسان با حضور استادان و مشاوران مطرح و با هزینه های بسیار کم در این کانون یکی از برنامه هایی است که با استقبال مخاطبان مواجه است، تلاش می کنیم با این خدمات مشاوره ای به کاهش مشکلات خانوادگی کمک کنیم.

وی رسیدگی به نیازمندان، تهیه جهیزیه و کمک به ایتام و تعامل با مدارس پیرامون کانون را از دیگر اولویت های کاری اعلام و خاطرنشان کرد: طرح های «شنبه ها با کتاب»، «دوشنبه های علوی»، «یکشنبه های قرآنی»، «صحیفه سجادیه شناسی» نیز به همت کانون فرهنگی هنری شهید «ابراهیم هادی» و در راستای تحقق گام دوم انقلاب اجرا می شود.

پایان پیام/40

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی