امام رضا(ع) در کلام امام زمان(عج) به‌روایت «آفتاب از نگاه خورشید»


امام رضا(ع) در کلام  امام زمان(عج) به‌روایت «آفتاب از نگاه خورشید»

ویژه‌برنامه «آفتاب از نگاه خورشید» با بخش‌‌هایی همچون امام رضا(ع) از نگاه امام زمان(عج)، سخنرانی و شعرخوانی در ایام دهه کرامت از شبکه جهانی ثامن روی آنتن می‌رود.

خبرگزاری شبستان، گروه قرآن و معارف: «وحید حجازی» با اعلام پخش برنامه «آفتاب از نگاه خورشید» از شبکه جهانی ثامن، گفت: این برنامه به زبان فارسی و برای فارسی زبانان نقاط مختلف جهان تولید شده است که در ایام دهه کرامت هر شب از ساعت 21:45 به مدت 45 دقیقه از استودیوی شماره یک حرم مطهر رضوی واقع در نیم طبقه صحن انقلاب بر روی آنتن می رود.

تهیه کننده شبکه جهانی ثامن افزود: امام رضا(ع) از نگاه امام زمان(عج)، حضور کارشناسان مذهبی، مدیحه سرایی و شعرخوانی از آیتم های مختلف این برنامه است که در کنار بهره مندی از المان های مختلف حرم مطهر تاکنون بازخورد خوبی داشته است.

وی با اشاره به بهره مندی از همه تجهیزات، عوامل فنی و همچنین کارگردانی موسسه رسانه های تصویری گفت: سال های گذشته نیز ما از حرم مطهر رضوی پخش برنامه داشتیم اما همواره هزینه های سنگینی جهت حمل واحد سیار توسط تریلی تا مشهد، عوامل اجرایی و همچنین هماهنگی های ورود و... داشتیم که امسال با عنایت امام رضا(ع) و تلاش مسئولان در آستان قدس رضوی این موانع و هزینه های سنگین مرتفع شده است و امسال با پشتیبانی موسسه رسانه های صوتی و تصویری فقط دو نفر از این شبکه در حرم مطهر رضوی استقرار یافته اند.

پایان پیام/9

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل