شورایاری ها در شناخت معضلات شهری به شورا کمک می کند


شورایاری ها در شناخت معضلات شهری به شورا کمک می کند

تهران- ایرنا- رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران گفت: مجموعه شورایاری ها با شناخت مسائل و مشکلات شهر می تواند شورای شهر و شهرداری تهران را در برنامه ریزی و ارائه خدمات مناسب یاری کند.

«زهرا صدراعظم نوری» روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار سیاسی ایرنا درخصوص برگزاری انتخابات پنجمین دوره شورایاری ها در روز جمعه چهارم مردادماه اظهار داشت:
هر چقدر مردم حضور جدی تری داشته باشند نمایندگان بهتری را انتخاب می کنند و به واسطه آن کمک های بیشتری به شورای شهر و شهرداری تهران خواهد شد چون مسائل و موضوعات شهری را بیشتر می شناسد.
وی ادامه داد: هر چقدر مردم حضور جدی تری و باشکوهی داشته باشند نمایندگان بهتری را انتخاب می کنند و این موضوع به شورای شهر کمک خواهد کرد چون باید مسائل شهری بیش از همه آشنایی دارند که به برنامه ریزی بهتر و ارائه خدمات مناسب تر به مردم محله و شهر کمک می کند.
عضو شورای شهر تهران درخصوص نامه رییس سازمان بازرسی کل کشور به سران قوا مبنی بر غیرقانونی بودن انتخابات شورایاری ها بیان کرد: هم شورای شهر و هم شهرداری تهران از طریق مراجع قانونی برای برگزاری این انتخابات کسب اجازه کرده و مجوز لازم صادر شده است و مشکلی هم در این باره وجود ندارد و نباید این موضوع موجب تردید و بی انگیزگی شود.
صدراعظم نوری تاکید کرد: در شرایط کنونی کشور باید تلاش کرد با بالا بردن انگیزه، انسجام و مشارکت مردم را تقویت کرد و تا شهروندان تهرانی با حضور گسترده و با نشاط، نمایندگان شایسته ای را انتخاب کنند.
عضو شورای شهر تهران یادآور شد: مردم باید در اداره امور محله و تصمیم سازی ها حضور فعال داشته باشند که این نوعی تمرین دموکراسی در خردترین سطح خودش است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا