به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ علی لطیفی پیشکسوت ملی پوش فوتبال استقلال درباره آخرین وضعیت این تیم و حضور استقلال با کادر فنی و بازیکنان جدید به خبرنگار برنا گفت: نکته نخست که باید به آن اشاره کرد این است که استقلال با یک معضل روبرو است و آن هم تغییرات مکرر در کادر فنی و بازیکنان تیم است. شما اگر نگاهی به دو فصل گذشته داشته باشید استقلال هر سال تیم پر مهره و خوبی داشته است ولی نتوانسته از آورده های خود به خوبی استفاده کند.ضمن اینکه بعد از پایان هر لیگ تعداد بازیکنانی که تیم را ترک می کنند زیاد است و این برای باشگاه بزرگی مثل استقلال خوب نیست.

وی افزود: در فصل گذشته هر بازیکنی که درون زمین بود به یک بازیکن با فاصله کم فنی روی نیمکت داشتیم و سوال من اینجاست از این همه خرجی چه چیزی چه چیزی به تیم رسید؟

مهاجم سابق استقلال در بخش دیگری از صحبتهایش با انتقاد از نحوه قرارداد بستن مدیران استقلال گفت: بنده زمانی که بازی می کردم به همراه آقایان مجیدی و نوازی از یک تیم یونانی پیشنهاد داشتیم، باشگاه با ما جلسه ای گذاشت و گفت باشگاه به شما نیاز دارد، اما اگر بخواهید بروید هم پول خوبی به شما می رسد وهم به باشگاه، بعد ها هم پیش قرارداد ما رسانه ای شد و در آن فصل ما هر سه بازیکن در تیم ماندیم چرا که هدف موفقیت استقلال بود.حالا شما بگویید باشگاه در این دوفصل گذشته از رفتن بازیکنانی مثل تیام و پاتوسی و بسیاری دیگر چه درآمدی داشته است.تیم حالا دستخوش تغییرات فراوانی نسبت به فصل گذشته شده و اگر خدای ناکرده استراماچونی نتیجه نگیرد کمترین تقصیر را در این میان دارد، متاسفانه نه استقلال بلکه سایر تیمها هم در تعویض مربی روی تیمهای عربی را سفید کرده اند.شما لیوپول را که با قهرمانی اروپا می توانیم آنرا برترین تیم جهان بدانیم را ببنید ، کلوپ طی سه فصل تغییرات خود را کم‌کم به تیم تزریق کرد و قهرمان اروپا شد.شما در لیگ خودمان پرسپولیس را ببنید که با برانکو چند تغییر داشت؟ حالا پس از او هم حداقل تغییر را دارد. نمی توان مقابل حرف منطقی دلیل آورد.

لطیفی در ادامه خاطر نشان کرد: به هر حال ما در حال حاضر همه باید از استراماچونی و استقلال حمایت کنیم ومن معتقدم او می تواند با آبی پوشان به موفیت دست پیدا کنند و هواداران هم باید در این راه همراهی کنند.

وی در پایان درباره مدعیان لیگ نوزدهم نیز تصریح کرد: من سال قبل بعد از سه-چهار هفته گفتم پرسپولیس مدعی اصلی است و امسال همه اجازه بدهید چند هفته ابتدایی که بگذرد بنده تیمهای مدعی را پیش بینی میکنم وامیدوارم استقلال هم که پر افتختخار ترین تیم ایران است امسال بتواند یکی از مدعیان قهرمانی باشد.