شورای اسلامی شهرکرد به سودجویان اجازه فرافکنی نمی دهد


شورای اسلامی شهرکرد به سودجویان اجازه فرافکنی نمی دهد

شهرکرد- ایرنا- رئیس شورای اسلامی شهرکرد گفت: اعضای این شورا به سودجویان و فرصت طلبان اجازه فرافکنی و شایعه پراکنی در فضای مجازی را نخواهند داد.

به گزارش ایرنا، حیدر علیپور دهکردی شامگاه یکشنبه در یکصد و هشتادمین نشست علنی شورای اسلامی شهرکرد گفت: پخش برخی مطالب غیرواقعی اخیر در فضای مجازی مانند استعفای یکی از اعضای این شورا درست نیست و کذب محض بود و در این رابطه هیچ استعفایی از سوی اعضای شورای اسلامی شهرکرد به دست رئیس و یا دبیرخانه این شورا نرسیده است.

علیپور دهکردی تصریح کرد: اعضای شورای اسلامی شهرکرد با قدرت به فعالیت خود ادامه می دهند و استعفایی از سوی آنان و یا شهردار نخواهد بود.

وی یادآور شد: متاسفانه برخی فعالان فضای مجازی با پخش شایعاتی مبنی بر استعفای یکی از اعضای شورای اسلامی شهرکرد قصد ایجاد شکاف و اختلاف بین آنان و شهردار را داشتند.

رئیس شورای اسلامی شهر شهرکرد در بخش دیگری از سخنان خود گفت: مسئولان سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری نسبت به اصلاح بلوار هفده شهریور به عنوان ورودی مرکز چهارمحال و بختیاری توجه ویژه داشته باشد.

علیپور دهکردی تاکید کرد: برای ادامه احداث طرح کمربندی جنوب شهرکرد توافقاتی با مالکان زمین های واقع در مسیر از سوی شهردار کیان انجام شده است و با این اقدام روند اجرایی تکمیل و بهره برداری از این پروژه تسریع خواهد شد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهرکرد نیز گفت: هیچکدام از اعضای این شورا بدنبال ایجاد حاشیه نیستند.

فرهاد رئیسی دهکردی تصریح کرد: شهردار منتخب اعضای شورای اسلامی شهر و همراهی تمامی اعضای این شورا با وی ضروری است.

وی یادآور شد: در حالی که هیچکدام از اعضای شورای اسلامی شهرکرد بدنبال تقابل و ایجاد مشکل با شهردار نیستند اما بیان ایرادات به مدیریت شهری از مهمترین وظایف آنان است.

رئیسی دهکردی اظهار داشت: شهردار شهرکرد مدتی قبل در نشست خبری خود استعفایش را مشروط به استعفای بنده از شورای اسلامی شهر اعلام کرد و هم اینک نیز در صورتی که احساس کنم استعفای بنده باعث رونق شهر و بهبود عملکرد مدیریت شهری خواهد شد استعفا خواهم داد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهرکرد تاکید کرد: بسیاری انتقادات به مدیریت شهری وارد است و شهردار باید برای رفع این مشکلات تلاش کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: اجرای نورپردازی در معابر شهری و به ویژه مسیر میدان انقلاب تا میدان شهداء (چهارمحال) به خصوص بلوار هفده شهریور ضرورت دارد.

رئیسی دهکردی تصریح کرد: راه اندازی بازارچه فروش محصولات هنری و تولیدات صنایع دستی با همکاری ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری ویژه شب ها در یکی میدان های شهرکرد مانند میدان انقلاب در دستور کار قرار می گیرد.

وی یادآور شد: رونق بازار شهرکرد در شب با هدف تقویت کمی و کیفی روند زندگی شهری در مرکز چهارمحال و بختیاری نقش مهمی در رشد اقتصادی منطقه دارد.

عضو شورای اسلامی شهرکرد نیز گفت: شفاف سازی در خصوص برخی انتقادات اخیر یکی اعضای این شورا به عملکرد شهردار باید در دستور کار قرار گیرد.

علیرضا توکلی تاکید کرد: شهردار شهرکرد نیز باید سوءظن های موجود را رفع کند و با تلاش بیشتر و نظارت قوی تر مشکلات را کاهش دهد.

عضو دیگر شورای اسلامی شهرکرد نیز گفت: در احداث ساختمان های جدید باید حفر چاه های جذبی با هدف هدایت آب ناشی از بارش به درون زمین اجباری شود.

طیبه شریفی تصریح کرد: شهردار شهرکرد پس از تهیه طرحی علمی و قانونی صدور پروانه ساختمانی و پایان کار را منوط به حفر چاه جذبی در ساختمان های تازه تاسیس کند.

وی همچنین یادآور شد: گسترش اماکن مختص بانوان و احداث جاده سلامت در یکی بوستان های شهرکرد مورد توجه جدی قرار گیرد.

شریفی اظهار داشت: تبدیل بوستان بانوان شهرکرد به مجتمع تفریجی، اجتماعی، فرهنگی و ورزشی نیاز به هزینه بیشتر دارد.

وی گفت: شهرداری شهرکرد برنامه ریزی برای پویاسازی کارکنان خود با هدف افزایش سرانه مطالعه بین آنان را در دستور کار قرار دهد.

یکی دیر از اعضای شورای اسلامی شهرکرد نیز گفت: تمامی شرکت های خدمات رسان چهارمحال و بختیاری موظفند قبل از افزودن بناهای جدید در سطح شهر نسبت به اجرای شبکه های خود در مرکز استان اقدام کنند.

حمید فتح اللهی دهکردی تاکید کرد: در این صورت نیازی به حفاری و شکاف زمین پس از آسفالت نیست.

وی افزود: همچنین این اقدام باعث کاهش قابل توجه هزینه های مرتبط با اجرای شبکه از سوی شرکت های خدمات رسان می شود.

به گزارش ایرنا، اعضای شورای اسلامی شهرکرد اجرای پروژه ترمیم ترانشه ها و حفاری های شهرداری به ارزش ۳ میلیارد و ۱۴۰ میلیون ریال در سال جاری را تصویب کردند.

شهرکرد به عنوان مرکز استان چهارمحال و بختیاری ۲۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

۷۳۶۲/‏۲۰۹۷

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بارش باران و برف در برخی استان های کشور