جشنواره توانمندی های بچه های مسجد در شمیل به کار خود پایان داد


جشنواره توانمندی های بچه های مسجد در شمیل به کار خود پایان داد

آیین اختتامیه جشنواره و نمایشگاه توانمندی ها و صنایع دستی بچه ها ی مسجد ویژه شرکت کنندگان در طرح اوقات فراغت با حضور سعادتی معاون فرهنگی هنری ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور در کانون فرهنگی هنری دهستان شمیل شهرستان بندرعباس برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، « سعید سعادتی » در این آیین ضمن قدردانی از فعالیت های خلاقانه و درخور توجه کانون فرهنگی هنری انصار الحجه، گفت : استعدادهای بسیار درخشانی در کانون انصار الحجه روستای شمیل وجود دارد که به جرات می توان ادعا کرد که در بسیاری از مناطق برحوردار و کلان شهرهای کمتر یافت می شود و دلیل آن نیز حضور با برکت در مسجد از دوران کودکی است.

وی با بیان اینکه استعدادهای کم نظیری امشب درزمینه سرود، هنرهای تجسمی، تولیدات داخلی و صنایع دستی در این کانون شاهد بودیم، افزود: اساس بنای یک مسجد، تنها به سنگ و گچ و کاشی و سیمان محدود نمی شود، بلکه آنچه به مسجد روح می بخشد حضور جوانان و نوجوانانی هستند که آینده ساز این مملکت و حافظ انقلاب اسلامی بوده و خواهند بود.

معاون فرهنگی هنری ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور از اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد به عنوان افسران خط مقدم در جنگ نرم یاد و تصریح کرد: دفاع از هویت دینی و اسلامی جامعه بر عهده فعالان مساجد است.

جشنواره توانمندی های بچه های مسجد در شمیل به کار خود پایان داد

وی در خاتمه با تاکید بر اینکه مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد باید به عنوان جوانان مومن جامعه برای تحقق تمدن بزرگ اسلامی برنامه ریزی داشته باشند، عنوان کرد: کانون ها باید تبیین و تلاش در جهت عملیاتی کردن بیانیه گام دوم را سرلوحه فعالیت هایشان قرار دهند.

« داود تنی پور » مدیرمسئول جوان و خوش فکر کانون فرهنگی هنری انصارالحجه نیز گفت: جشنواره و نمایشگاه توانمندی ها و صنایع دستی بچه های مسجد ویژه شرکت کنندگان در طرح تابستانی اوقات فراغت برگزار شد.

جشنواره توانمندی های بچه های مسجد در شمیل به کار خود پایان داد

وی قرائت دکلمه متن ادبی، اجرای سرود و برگزاری کارگاه آموزشی صنایع دستی را از بخش های مختلف این جشنواره و نمایشگاه معرفی کرد و افزود: آثار شرکت کنندگان در رشته های سرود، تئاتر، نقاشی، قصه گویی، شعرخوانی همراه با صنایع دستی ازجمله « نمد بافی » دررمعرض دید عموم قرار گرفت.

اجرای شعرخوانی توسط « محمد رضا دیگ زاده » از اعضای فعال کانون که به زیبایی شعری را در وصف امام رضا(ع) خواند و همچنین تجلیل از گرود سرود و کودکان و نوجوانان برتر جشنواره پایان بخش این آیین بود.

جشنواره توانمندی های بچه های مسجد در شمیل به کار خود پایان داد

نشستن پای درد دل های اعضای کانون، بازدید از کارگاه آموزش صنایع دستی و همچنین فعالیت های مرتبط با طرح تابستانه اوقات فراغت که با حضور بیش از 200 نفر از کودکان، نوجوانان و جوانان دهستان شمیل در کانون فرهنگی هنری انصارالحجه در حال برگزاری است از دیگر برنامه های این سفر یود.

پایان پیام/88

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه چهارشنبه 29 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق