ثروتمندترین ورزشکاران در سال 2019


ثروتمندترین ورزشکاران در سال 2019

یکی از مسائلی که همیشه برای عامه مردم جذاب بوده، میزان دستمزد و درآمد ورزشکاران حرفه‌ای است. حالا در این مطلب به معرفی ثروتمندترین ورزشکاران در سال 2019 پرداخته‌ایم. شاید در کشور ما درآمد فوتبالیست‌ها بسیار بالا باشد و سایر ورزشکاران علی‌رغم موفقیت‌های بین‌المللی قابل توجه‌ای که دارند، آن‌طور که باید و شاید از نظر مالی... نوشته ثروتمندترین...

یکی از مسائلی که همیشه برای عامه مردم جذاب بوده، میزان دستمزد و درآمد ورزشکاران حرفه‌ای است. حالا در این مطلب به معرفی ثروتمندترین ورزشکاران در سال 2019 پرداخته‌ایم.

شاید در کشور ما درآمد فوتبالیست‌ها بسیار بالا باشد و سایر ورزشکاران علی‌رغم موفقیت‌های بین‌المللی قابل توجه‌ای که دارند، آن‌طور که باید و شاید از نظر مالی تامین نباشند، ولی در بسیاری از کشورهای دنیا اینگونه نیست و بسکتبالیست‌ها، بازیکنان هاکی و سایر ورزشکاران هم شرایط مالی مطلوبی دارند.

ثروتمندترین ورزشکاران در سال 2019 را بشناسید

۱. وینس مک‌‌ماهون

ثروتمندترین ورزشکاران در سال 2019

ارزش خالص: ۲.۲ میلیارد دلار

ون مک‌ماهون کشتی‌گیر بازنشسته آمریکایی که در حال حاضر مالک اصلی، رئیس و مدیر عامل WWE است. مدیریت این شرکت در دهه ۱۹۸۰ از پدرش به مک ماهون رسید. ارزش خالص وینس، ۲.۲ میلیارد دلار است و اگرچه بیشتر این مقدار مربوط به موفقیت‌های او با کمپانی WWE اتس، اما موفقیت‌های مک‌هامون در زمان کشتی گرفتن خودش هم بی‌تاثیر نیست. او می‌گوید:

من از شکست نمی‌ترسم و دوست ندارم شکست بخورم. متنفرم از این که شکست بخورم، اما من از آن نمی‌ترسم

۲. یون تیریاک

ثروتمندترین ورزشکاران در سال 2019

ارزش خالص: ۲ میلیارد دلار

یون تیریاک یک بازیکن حرفه‌ای سابق تنیس و هاکی روی یخ است. بله، او دو ورزش را به طور حرفه‌ای دنبال می‌کرد و حالا در زمان بازنشتگی‌اش از ورزش حرفه‌ای، به مدیریت مسابقه‌ تنیس آزاد میوچوآ مادرید مشغول است. او همچنین فعالیت‌های ورزشی بر لوکاس پویه، تنیس‌باز آینده‌دار فرانسوی نیز نظارت دارد. تیریاک با ارزش 2 میلیارد دلار دلار توانسته جایگاه دوم ثروتمندترین ورزشکاران در سال 2019 را به دست آورد.

من تک تک فراری‌های عرضه شده در بازار ، همه‌ی مرسدس‌هایی که وارد بازار شده‌اند، همه‌ی جگوار‌ها و همه‌ی پورشه‌هایی که به بازار عرضه شدند را دارم

۳. مایکل جردن

ثروتمندترین ورزشکاران در سال 2019

ارزش خالص: ۱.۷ میلیارد دلار

مایکل جردن یک بازیکن بازنشسته بسکتبال اهل آمریکا است. جردن در مجموع ۱۵ فصل در NBA بازی کرد و دوران موفقی را در دو تیم محبوب NBA تجربه کرد؛ این تیم‌ها شیکاگو بولز و واشینگتن ویزاردز بودند. جوردن به عنوان بهترین بازیکن بسکتبال در تمام زمان‌ها مورد تحسین قرار گرفته‌است و از زمان بازنشسته شدن، صاحب اصلی شارلوت هورنتس شده‌است. ارزش خالص مایکل جردن در سال ۲۰۱۹ به ۱.۷ میلیارد دلار برآورد شده‌ که او را به یکی از پولدارترین ورزشکاران جهان تبدیل کرده‌است.

من شکست را قبول می‌کنم، همه در رسیدن به چیزی شکست می‌خورند. اما نمی‌توانم تلاش نکردن را بپذیرم

۴. مایکل شوماخر

ثروتمندترین ورزشکاران در سال 2019

ارزش خالص: ۸۰۰ میلیون دلار

مایکل شوماخر راننده سابق آلمانی ماشین‌های مسابقه‌ای فرمول یک که همواره در لیست پردرآمدترین ورزشکاران جهان اسمش به چشم می‌خورد، با اختلافی 900 میلیون دلاری چهارمین رتبه لیست را به خود اختصاص داده است. محبوبیت او بقدری بالاست که اگر شما بپرسند یک راننده فرمول یک را نام ببره، احتمالا اولین و تنها اسمی که به ذهنتان برسد، «مایکل شوماخر» است!

او به عنوان یکی از بزرگ‌ترین رانندگان فرمول یک در تمام دوران‌ها در نظر گرفته می‌شود. همچنین شوماخر تنها راننده در تاریخ است که در هفت مسابقه قهرمانی فرمول یک جهان برنده شده‌است که پنج مورد از آن‌ها را به طور متوالی از آن خود کرده‌است.

هنگامی که شما در یک تیم شروع می‌کنید، باید کار تیمی را به تمرین کنید و پس از آن همه چیز را به دست خواهید آورد.

۵. تایگر وودز
ثروتمندترین ورزشکاران در سال 2019

شاید در کشور ما گلف‌بازها درآمد مشخصی نداشته باشند، اما در غرب اوضاع کاملا متفاوت است!

ارزش خالص: ۸۰۰ میلیون دلار

تایگر وودز یک گلف باز حرفه‌ای آمریکایی و یکی از محبوب‌ترین و بدنام‌ترین گلف‌بازان تمام زمان‌ها است. او با 740 میلیون دلار ارزش، یکی از گران‌قیمت‌ترین ورزشکاران جهان است و به خاطر کلاس بازی، شخصیت خاصی که دارد و روابطش با هواداران توانسته به چنین جایگاهی برسد و یکی از ثروتمندترین ورزشکاران در قرن 21 باشد.

من برای زندگی گلف بازی می‌کنم. چه مبلغ بیشتری می‌توانید برای انجام کاری که دوست دارید طلب کنید.

۶. مجیک جانسون

ثروتمندترین ورزشکاران در سال 2019

ارزش خالص: ۶۰۰ میلیون دلار

مجیک جانسون یک بازیگر حرفه‌ای بسکتبال اهل آمریکا است. برای ۱۳ فصل، جانسون برای لس‌آنجلس لیکرز در NBA بازی کرد. او جوایز متعددی را به عنوان یک بازیکن به دست آورد که همین عنوان‌ها راه او را به تالار مشاهیر NBA باز کردند. در حال حاضر، جانسون عضو کادر فنی لس‌آنجلس لیکرز است. ارزش خالص مجیک جانسون ۶۰۰ میلیون دلار برآورد شده‌است، که او را تبدیل به دومین بسکتبالیست ثروتمند در دنیا کرده‌است.

نپرسید که هم‌تیمی‌هایتان چه کاری می‌توانند برای شما انجام دهند، بپرسید شما چه کاری می‌توانید برای آن‌ها انجام دهید

۷. راجر استابک

ثروتمندترین ورزشکاران در سال 2019

ارزش خالص: ۶۰۰ میلیون دلار

راجر استابک بازیکن سابق فوتبال آمریکایی در لیگ ملی فوتبال آمریکا است. استابک در سال ۱۹۶۹ به تیم دالاس کوبویز پیوست و تمام ۱۱ فصل در یک پست به بهترین شکل ممکن برای آن‌ها بازی کرد. ارزش خالص راجر استوباک ۶۰۰ میلیون دلار برآورد شده‌است.

اعتماد به نفس از آسمان نمی‌آید. این نتیجه‌ی ساعت‌ها و هفته‌ها و سال‌ها کار و فداکاری مداوم است.

۸. فلوید می‌ودر

ثروتمندترین ورزشکاران در سال 2019

ارزش خالص: ۵۶۵ میلیون دلار

فلوید می‌ودر تنها بوکسور حاضر در فهرست ثروتمندترین ورزشکاران سال 2019 است، فردی که رکورد باورنکردنی پیروزی ۵۰ بر ۰ را در کارنامه خود دارد. او همچنین بنیانگذار پروموشنز، یک شرکت پیرامون مبارزات بوکس است. فلوید می‌ودر اخیرا مقدار قابل‌توجهی را به ارزش خالص خود پس از پیروزی در مبارزه با کونور مک گری گور در ماه آگوست سال ۲۰۱۷ اضافه کرد.

شما چیزهایی می‌شنوید، چیزهای منفی را که همیشه هم درست نیستند؛ اما هرگز چیزهای مثبت نمی‌شنوید

۹. کوبی برایانت
ثروتمندترین ورزشکاران در سال 2019

سه بسکتبالیست در میان پردرآمدترین ورزشکاران سال 2019 حضور دارند

ارزش خالص: ۵۰۰ میلیون دلار

کوبی برایانت بازیکن سابق بسکتبال اهل آمریکا است. او ۲۰ فصل، یعنی تمام دواران حرفه‌ای خود در NBA را برای لس‌آنجلس لیکرز بازی کرد تا رکورد بیشترین تعداد فصل همکاری یک بازیکن با یک تیم بسکتبال در NBA را به نام خود ثبت کند. ثروت خالص کوبی برایانت ۵۰۰ میلیون دلار برآورد شده که او را در فهرست ثروتمندترین ورزشکاران امسال قرار داده‌است. سفرهای استعدادیابی او قطعا به این رقم در آینده خواهد افزود.

من هر کاری که لازم باشد برای برنده شدن انجام خواهم داد، چه نشستن روی نیمکت و تکان دادن حوله باشد، چه دادن یک فنجان آب به هم‌تیمی‌ام باشد.

۱۰. ادی جردن

ثروتمندترین ورزشکاران در سال 2019

ارزش خالص: ۴۷۵ میلیون دلار

ادی جردن یک راننده سابق رالی اهل ایرلند است، او خود را تنها به رانندگی محدود نکرده، بلکه مدیرعامل تیم نوتوراسپورت‌ها، تاجر، موسیقی‌دان و یک شخصیت تلویزیونی است. او در سال ۱۹۷۱ در کارت قهرمانی کارت ایرلند برنده شد و در ۱۹۷۴ به فرمول فورد منتقل شد. جردن همچنین گراند پریکس را که از سال ۱۹۹۱ تا ۲۰۰۵ برگزار شد، کلید زد.

ما دوران سختی را سپری می‌کنیم. ببینید که ما چقدر سخت و انعطاف‌پذیر هستیم

نظر شما کاربران گجت‌نیوز درباره این افراد چیست؟ آیا شما هم قصد دارید به یک ورزشکار حرفه‌ای تبدیل شوید؟ نظرات خود پیرامون این موضوع را با سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا