سوهان محمدسیمای قم با گیتی پسند مساوی کرد


سوهان محمدسیمای قم با گیتی پسند مساوی کرد

قم - ایرنا - تیم فوتسال محمدسیمای قم در چهارمین هفته لیگ برتر فوتسال ایران در برابر تیم گیتی پسند اصفهان با حساب یک بر یک به تساوی دست یافت.

به گزارش ایرنا، تیم قم دراین مسابقه که در عصر یکشنبه در سالن ۲ هزار نفری ورزشگاه شهید سردار جعفر حیدریان این استان برگزار شد، در نیمه نخست ابتدا یک گل از تیم گیتی پسند اصفهان دریافت کرد که زننده این گل محمدحسین درخشانی بود که در دقیقه ۱۸ محمد کشاورز نصرآبادی سرگروه تیم اصفهان یک خطای هند در شش قدم انجام داد که با کارت قرمز داور از زمین مسابقه اخراج شدو ضربه پنالتی که به سود قم اعلام شده بود توسط محمد بیضایی نژاد به گل تبدیل شد و این نیمه با حساب یک بر یک مساوی خاتمه یافت.

نیمه دوم این دیدار با وجود تلاش ها و حمله های مکرر هر ۲ تیم بی نتیجه ماند و در پایان این مسابقه با نتیجه یک بر یک مساوی پایان یافت.

علیرضا رمضانی، مهدی حقوقی، حمید طیب طاهری و محمد داوود پور قضاوت این دیدار را برعهده داشتند و سید صدرالدین موسوی ناظر مسابقه و حمید ثابت نماینده فدراسیون فوتبال در این دیدار بودند.

حدود ۲ هزار تَن تماشاگر این مسابقه بودند.

در ترکیب تیم سرخ پوش سوهان محمدسیمای قم؛ هاشم فرج زاده (سرگروه)، محمدرضا دهقانی فردویی، حمید رشیدی، سعید قاسمی، روح الله ایثاری، جعفر نجفی، محمدحسین کوهستانی، محمد بیضایی نژاد، سعید قلندری، مهدی حسن زاده، محمدعلی فیاضی، و ناصر اطمینان به سرمربی گیری سید مهدی غیاثی و سرپرستی علی مسعودی قرار داشتند.

در ترکیب تیم سپیدپوش گیتی پسند اصفهان نیز؛ محمد کشاورز نصرآبادی (سرگروه)، سپهر محمدی کمال، حمید احمدی، محمدرضا سنگ سفیدی، میثم شوری، سعید احمد عباسی، مسعود یوسفی، مرتضی عزتی، حسین عظیمی، پیمان حفیظی، محمدحسین درخشانی و مهدی مهدی خانی به سرمربی گری حمید بی غم تبریزی و سرپرستی محسن قائدی حیدری قرار داشتند.

تیم قم ۲ برد، یک تساوی و یک باخت در کارنامه خود دارد و هفت امتیازی است.

۷۴۰۶/‏‬ ۶۱۳۳/‏

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر | تیپ خاص و متفاوت زنان یگان ویژه در رژه روز ارتش