150 میلیارد تومان تسهیلات برای ساخت بیمارستان خصوصی مراغه تخصیص یافت


150 میلیارد تومان تسهیلات برای ساخت بیمارستان خصوصی مراغه تخصیص یافت

مراغه - ایرنا - معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مراغه از تصویب و تخصیص 150 میلیارد تومان تسهیلات برای ساخت بیمارستان خصوصی خواجه نصیر خبر داد و گفت: در مرحله نخست 22 میلیارد تومان از این تسهیلات در طول هفته گذشته واریز شده است.

به گزارش ایرنا، حمید شکری روز یکشنبه در حاشیه بازدید از عملیات اجرایی بیمارستان خصوصی خواجه نصیر مراغه به خبرنگار ایرنا افزود: آورده سهام داران بیمارستان به عنوان هزینه اولیه برای احداث آن ۲۵ میلیارد تومان است که با ارائه تسهیلات چند روز گذشته می‌توان شاهد تسریع در روند عملیات اجرایی بیمارستان بود.
وی افزود: با بهره‌برداری از این بیمارستان نیاز درمانی بیش از یک میلیون نفر از جمعیت منطقه تأمین می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: بزرگترین وام و تسهیلات آذربایجان‌شرقی در کارگروه اشتغال شهرستان، استان و کشور تصویب و به بیمارستان خصوصی خواجه نصیر مراغه تعلق گرفته است.

شکری با تقدیر از همکاری بانک ملی در ارائه تسهیلات و پیگیری سهامداران بیمارستان گفت: گسترش بیمارستان‌های خصوصی در شهرستان‌ها از مهمترین اهداف دولت تدبیر و امید برای تحقق کامل نظام سلامت است.
وی با اشاره به اینکه دولت تدبیر و امید در بخش بهداشت و درمان قدم‌های مؤثری را برداشته است، افزود: دولت با مدیریت صحیح و مدبرانه از بخش خصوصی و سرمایه گذاری در حوزه بهداشت و درمان حمایت می‌کند.
وی ادامه داد: احداث بیمارستان خصوصی یکی از ضروری‌ترین نیازهای مردم شهرستان است و با بهره برداری از این طرح نیاز درمانی منطقه تأمین و مراغه به عنوان قطب درمانی منطقه معرفی و تبدیل می‌شود.
وی اضافه کرد: با معرفی مراغه به عنوان قطب درمانی منطقه، اهالی و جامعه پزشکی شهرستان از مزایای آن بهره مند و توریست درمانی به عنوان یکی از جاذبه‌های گردشگری مراغه در توسعه و آبادانی شهرستان نقش اساسی خواهد داشت.
وی گفت: با توجه به اینکه بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی و درمانی این شهرستان علاوه بر تأمین نیازهای درمانی این شهرستان، خدمات بهداشتی و درمانی به شهرهای جنوب آذربایجان شرقی و غربی ارائه می‌دهند، ایجاد این گونه مراکز در ارائه خدمات بیشتر درمانی به مراجعه کنندگان مؤثر است.
به گزارش ایرنا، بیمارستان ۶۴ تخت خوابی خواجه نصیر مراغه در زمینی به مساحت ۱۰ هزار متر مربع با زیربنای حدود ۴۰ هزار متر مربع توسط جمعی از پزشکان متخصص در حال ساخت است.
کلنگ عملیات اجرایی ساخت بیمارستان خصوصی خواجه نصیر مراغه در اردیبهشت ماه سال ۹۴ به زمین زده شده است.
شهرستان مراغه با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
۳۰۷۷/‌۹۸۸۰

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سکانس خنده دار از سلمان نون خ که بویی از رمانتیک بودن نبرده / همه از خنده روده بر شدند!