بیش از 42 هزار ورامینی بیمه شده تأمین اجتماعی هستند


بیش از 42 هزار ورامینی بیمه شده تأمین اجتماعی هستند

تهران – ایرنا – فرماندار ورامین گفت: این شهرستان به دلیل برخورداری از واحدهای تولیدی، صنعتی و کشاورزی، بیش از 42 هزار بیمه شده اصلی تأمین اجتماعی دارد.

به گزارش ایرنا، حسین کاغذلو روز یکشنبه در جریان بازدید از تأمین اجتماعی شهرستان ورامین که به مناسبت هفته تأمین اجتماعی صورت گرفت اظهار داشت: هفته تأمین اجتماعی فرصت مناسبی برای بیان اهمیت، کارکردها و خدمات گسترده و مؤثر این مجموعه است که در راستای اجرای قانون اساسی در راستای تحقق عدالت اجتماعی و به منظور خدمت به تلاش گران عرصه‌های مختلف، محرومان و اقشار آسیب پذیر و کم درآمد جامعه شکل گرفته است.
وی اظهار داشت: امروز شاهدیم که خدمات تأمین اجتماعی از حوزه خدمات روزمره و جاری فراتر رفته و هر روز شاهد ارتقای خدمات به افراد تحت پوشش این سازمان هستیم.
فرماندار ورامین گفت: شهرستان ورامین به دلیل برخورداری از واحدهای تولید، صنعتی و کشاورزی، بیش از ۴۲ هزار بیمه شده اصلی دارد که خدمات این سازمان باید به خوبی به آنان و افراد تحت پوششان ارائه شود.
کاغذلو همکاری مستقیم تأمین اجتماعی با صاحبان صنایع را یکی از مصادیق رونق تولید اعلام کرد.
وی با اشاره به اجرای طرح بخشودگی جرایم دیرکرد بیمه کارفرمایان گفت: اجرای این طرح، کمک زیادی به صاحبان صنایع می‌کند لذا واحدهای تولیدی فعالی که تا قبل از تاریخ ۲۹ اسفندماه سال ۹۶ بدهی مربوط به دیرکرد بیمه دارند می‌توانند جهت بخشودگی جرایم خود تا تاریخ ۱۳ شهریور ماه امسال به تأمین اجتماعی مراجعه و از این بخشودگی استفاده کنند.
بیش از ۱۲ هزار ورامینی از تأمین اجتماعی مستمری دریافت می‌کنند
رئیس اداره تأمین اجتماعی شهرستان ورامین نیز در این دیدار گفت: علاوه بر ۴۲ هزار بیمه شده اصلی، ۱۲ هزار ورامینی شامل بازنشستگان، افراد بیکار و یا از کار افتاده، از تأمین اجتماعی مستمری دریافت می‌کنند.
علی محیط افزود: علاوه بر این، بیش از یک هزار و ۱۷۰ ورامینی نیز از تأمین اجتماعی، بیمه بیکاری دریافت می‌کنند.
وی اظهار داشت: همچنین علاوه بر شهروندان ایرانی، هم اکنون ۲ هزار و ۳۰ نفر از اتباع افغانستان، پاکستان و عراق نیز در ورامین بیمه شده تأمین اجتماعی هستند.
محیط گفت: سازمان تأمین اجتماعی بسیاری از خدمات خود را به صورت غیر حضوری و در بستر اینترنت به کارفرمایان و افراد بیمه شده ارائه می‌کند و ۸۰ درصد از مراجعین با کارگزاری‌های بیمه می‌توانند به صورت غیر حضوری و به صورت الکترونیک از خدمات سازمان برخوردار شده و نیازهای خود را پیگیری کنند.
ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.

۱۹ تا ۲۵ تیر، هفته تأمین اجتماعی نام دارد.
تهرام/۷۲۵۴/‌/‌۱۳۴۸

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صدای کوتوله برزیلی برای آموزش و سریع حرف زدن