پلتفرم هوش مصنوعی CICAP در نمایشگاه الکامپ 98 معرفی شد


پلتفرم هوش مصنوعی CICAP در نمایشگاه الکامپ 98 معرفی شد

در آخرین روز از نمایشگاه بین‌المللی الکامپ 98، پلتفرم هوش مصنوعی با تمرکز بر تحلیل هوشمند محتوا که با مشارکت استراتژیک شرکت هوشمند اول بهشتی (هاب) توسعه پیدا می‌کند، رونمایی شد. بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ 98 پس از 4 روز برگزاری در روز یکشنبه 30 تیرماه به پایان رسید. در آخرین روز از این... نوشته پلتفرم هوش مصنوعی CICAP در نمایشگاه...

در آخرین روز از نمایشگاه بین‌المللی الکامپ 98، پلتفرم هوش مصنوعی با تمرکز بر تحلیل هوشمند محتوا که با مشارکت استراتژیک شرکت هوشمند اول بهشتی (هاب) توسعه پیدا می‌کند، رونمایی شد.

بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ 98 پس از 4 روز برگزاری در روز یکشنبه 30 تیرماه به پایان رسید. در آخرین روز از این نمایشگاه پلتفرم هوش مصنوعی CICAP که با مشارکت شرکت هوشمند اول بهشتی (هاب) در اختیار استارت آپ‌ها و تیم‌های نوآور قرار خواهد گرفت، به صورت رسمی معرفی و رونمایی شد. گفتنی است اپراتور همراه اول آخرین دستاوردها و توانمندی‌های خود در حوزه‌های ارزش افزوده، نوآوری و خدمات مشتریان را در این نمایشگاه به بازدیدکنندگان ارائه داده است.

خدمات پلتفرم هوش مصنوعی CICAP

پلتفرم هوش مصنوعی CICAP در نمایشگاه الکامپ 98 معرفی شد

ارائه خدمات پلتفرم هوش مصنوعی به تیم های تحت پوشش شتابدهنده هاب، به صورت رایگان یا با شرایط ویژه خواهد بود. حقی، معاون نوآوری و توسعه کسب و کار هاب در این مراسم با بیان اینکه هاب برای رشد ایده‌های نوآورانه دیجیتالی راه‌ندازی شده است، گفت:

شرکت هوشمند اول بهشتی فعالیت رسمی خود را با مشارکت دانشگاه شهید بهشتی و همراه اول از سال 1395 شروع کرد تا با به کارگیری قابلیت های علمی و تجربیات صنعتی این دو نهاد، در توسعه کسب و کارهای دیجیتالی نقش آفرینی کند.

هاب با آسان کردن دسترسی به امکانات مالی، فناوری‌های پایه و پلتفرمی و ایده‌های نوین تجاری، با محوریت شتاب‌دهی کسب و کارهای نوپا به دنبال خلق ارزش در زیست‌بوم اقتصاد دیجیتالی کشور است. علاوه بر حضور بخش‌های خدمات مشتریان، محصولات و خدمات، فروش و جذب و استخدام همراه اول، شرکت‌های ستاره اول، مبین نت، انارستان و هاب های بهشتی و اصفهان نیز در قالب شرکت‌های همکار همراه اول در این نمایشگاه حضور دارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی