فیلم انتقام جویان آخر بازی (Avengers: Endgame) پرفروش‌ترین فیلم تاریخ شد


فیلم انتقام جویان آخر بازی (Avengers: Endgame) پرفروش‌ترین فیلم تاریخ شد

مارول تمام توان خود را به کار گرفت تا فیلم انتقام جویان آخر بازی (Avengers: Endgame) بتواند از فیلم آواتار عبور کند و به پرفروش‎‌ترین فیلم تاریخ تبدیل شود و امروز اونجرز پایان بازی بالاخره موفق به انجام این کار شد. یک دهه جایگاه پرفروش‌ترین فیلم تمام دوران‌ها در اختیار اثر آوانگارد و قابل توجه جیمز... نوشته فیلم انتقام جویان آخر بازی (Avengers:...

مارول تمام توان خود را به کار گرفت تا فیلم انتقام جویان آخر بازی (Avengers: Endgame) بتواند از فیلم آواتار عبور کند و به پرفروش‎‌ترین فیلم تاریخ تبدیل شود و امروز اونجرز پایان بازی بالاخره موفق به انجام این کار شد.

یک دهه جایگاه پرفروش‌ترین فیلم تمام دوران‌ها در اختیار اثر آوانگارد و قابل توجه جیمز کامرون یعنی فیلم آواتار بود تا اینکه دیروز فیلم انتقام جویان آخر بازی توانست با رسیدن به فروش ۲.۷۸۹۲ میلیارد دلاری فاصله خود با آواتار را به ۵۰۰ هزار دلار برساند که تا پایان امروز طبیعتا این فاصله هم از بین خواهد رفت و فردا، با اعلام رسمی میزان فروش فیلم‌ها، فیلم Avengers: Endgame رتبه نخست جدول پرفروش‌ترین فیلم‌های تاریخ را فتح خواهد کرد و احتمالا تا سال‌ها این جایگاه را در اختیار خواهد داشت.

فیلم Avatar در سال 2009 به واسطه کیفیت بصری چشم‌گیری که داشت توانست نظر اغلب سینمادوستان و بسیاری از عامه مردم را به خود جلب کند و همین موضوع یکی از مهم‌ترین دلایل فروش بالای این ساخته کامرون بود، اما فیلم اونجرز آخر بازی بخشی از فروش خیره‌کننده خود را مدیون عملکرد قابل‌توجه نسخه‌های قبلی سری انتقام جویان و پایان فیلم Avengers: Infinity War است.

کیوین فایگی، مدیر استودیو مارول ساعاتی قبل در حاشیه کامیک کان سن دیگو پیرامون این اتفاق گفت:

یک تبریک بزرگ به استودیوهای مارول و والت دیزنی به همراه طرفدارانمان که Avengers: Endgame را به این نقطه تاریخی (پرفروش‌ترین فیلم) رساندند.

فیلم اونجرز پایان بازی با افتتاحیه پرقدرتی که داشت، از همان اردیبهشت ماه مارول را مجاب کرد تا به دنبال تبدیل کردن این اثر به پرفروش‌ترین اثر سینمایی تمام دوران‌ها باشد. دنیای سینمایی مارول در چند سال اخیر توانسته پردرآمدترین مجموعه دنیای سینما باشد. آن‌ها تا پیش از فیلم اونجرز اند گیم با اکران 21 قسمت قبلی خود، بیش از 18 میلیارد دلار به دست آورده بودند. حتی اثر کمتر شناخته‌ شده‌ای همچون کاپیتان مارول توانست از مرز فروش 1 میلیارد دلار عبور کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403