بیوگرافی حمیرا ریاضی و عکس های دونفره با همسرش


بیوگرافی حمیرا ریاضی و عکس های دونفره با همسرش

در این مطلب، بیوگرافی حمیرا ریاضی بازیگر شناخته شده سینما، تلویزیون و تئاتر ایرانی را می خوانید. وی متولد 28 خرداد 1346 در تهران و فارغ التحصیل کارگردانی تئاتر از دانشکده هنر های زیبا و نیز دارای فوق لیسانس کارگردانی از دانشکده سینما و تئاتر می باشد. بیوگرافی حمیرا ریاضی به همراه تصاویر وی در کنار همسر و دخترش حمیرا ریاضی هم اکنون 52 سال دارد....

در این مطلب، بیوگرافی حمیرا ریاضی بازیگر شناخته شده سینما، تلویزیون و تئاتر ایرانی را می خوانید. وی متولد ۲۸ خرداد ۱۳۴۶ در تهران و فارغ التحصیل کارگردانی تئاتر از دانشکده هنر های زیبا و نیز دارای فوق لیسانس کارگردانی از دانشکده سینما و تئاتر می باشد.

بیوگرافی حمیرا ریاضی به همراه تصاویر وی در کنار همسر و دخترش

حمیرا ریاضی هم اکنون ۵۲ سال دارد. وی همسر علی اسیوند بازیگر شناخته شده کشورمان است و سالهاست به همراه همسرش در عرصه بازیگری فعالیت می کند.

بیوگرافی حمیرا ریاضی و عکس های دونفره با همسرش

او فعالیت خود در تئاتر را از سال ۱۳۶۹ و بعد از ورود به دانشگاه آغاز کرد، بعد از آن به تلویزیون و سینما راه پیدا کرد و از آن زمان تا کنون در فیلم ها و مجموعه های تلویزیونی زیادی ایفای نقش کرده است.

بیوگرافی حمیرا ریاضی و عکس های دونفره با همسرش

حمیرا ریاضی در سال ۱۳۷۸ با علی اسیوند ازدواج کرد و ثمره این ازدواج دختری به نام یاسمین می باشد. آنها قبل از ازدواجشان در چند مجموعه تلویزیونی در کنار یکدیگر بازی کرده بودند.

علی اسیوند متولد ۱ آذر ۱۳۳۶ در مسجد سلیمان و دارای لیسانس بازیگری و فوق لیسانس تئاتر از دانشکده تربیت مدرس تهران می باشد. وی فعالیت خود را با بازیگری، دستیار کارگردان، دستیار تهیه در صدا و سیمای ایران شروع کرد و اولین بازی او در سال ۱۳۶۲ و با فیلم «بازداشتگاه» اتفاق افتاد.

بیوگرافی حمیرا ریاضی و عکس های دونفره با همسرشجدیدترین کار حمیرا ریاضی بازی در مجموعه تلویزیونی بوی باران (عروس تاریکی) به کارگردانی محمود معظمی در تقش یک وکیل می باشد که هم اکنون از شبکه یک سیما در حال پخش است. وی در این سریال با بازیگرانی همچون نرگس محمدی، مهدی سلوکی، سید مهرداد ضیایی، رویا نونهالی، رضا کیانیان، شمسی فضل اللهی و … همبازی است.

بیوگرافی حمیرا ریاضی و عکس های دونفره با همسرش

اکنون بعد از خواندن بیوگرافی حمیرا ریاضی ، دعوت می نماییم از مجموعه تصاویر وی و نیز عکس های دونفره با همسرش دیدن نمایید.

بیوگرافی حمیرا ریاضی و عکس های دونفره با همسرشعکس آتلیه ای حمیرا ریاضی

بیوگرافی حمیرا ریاضی و عکس های دونفره با همسرش عکس جذاب حمیرا ریاضی

بیوگرافی حمیرا ریاضی و عکس های دونفره با همسرشتیپ متفاوت حمیرا ریاضی

بیوگرافی حمیرا ریاضی و عکس های دونفره با همسرشعکس حمیرا ریاضی با لباسی زیبا

بیوگرافی حمیرا ریاضی و عکس های دونفره با همسرشعکس دونفره حمیرا ریاضی و علی اسیوند بیوگرافی حمیرا ریاضی و عکس های دونفره با همسرشحمیرا ریاضی و دخترش

بیوگرافی حمیرا ریاضی و عکس های دونفره با همسرش عکسی از حمیرا ریاضی

بیوگرافی حمیرا ریاضی و عکس های دونفره با همسرشحمیرا ریاضی و علی اسیوند

بیوگرافی حمیرا ریاضی و عکس های دونفره با همسرشعکس و بیوگرافی حمیرا ریاضی

بیوگرافی حمیرا ریاضی و عکس های دونفره با همسرشعکس عاشقانه حمیرا ریاضی در کنار همسرش

بیوگرافی حمیرا ریاضی و عکس های دونفره با همسرشعلی اسیوند و حمیرا ریاضی در جشن حافظ

بیوگرافی حمیرا ریاضی و عکس های دونفره با همسرشعکس حمیرا ریاضی و دخترش یاسمین

بیوگرافی حمیرا ریاضی و عکس های دونفره با همسرشعکس حمیرا ریاضی در کنار همسرش بیوگرافی حمیرا ریاضی و عکس های دونفره با همسرشعکس جشن تولد حمیرا ریاضی

بیوگرافی حمیرا ریاضی و عکس های دونفره با همسرش

فیلم شناسی حمیرا ریاضی

فیلم های سینمایی

شرفناز (۱۳۹۳)، شیرین (۱۳۸۶)، نغمه (۱۳۸۰)، رنگ شب (۱۳۷۹)، زیر پوست شهر (۱۳۷۹)، مثلث آبی (۱۳۷۸)، هفت سنگ (۱۳۷۶)، بازی با مرگ (۱۳۷۴)، ساز ستاره (۱۳۷۳)

بیوگرافی حمیرا ریاضی و عکس های دونفره با همسرش

مجموعه های تلویزیونی

بوی باران (۱۳۹۶)، وضعیت سفید (۱۳۹۰)، کلانتر ۳ (۱۳۸۸)، حلقه سبز (۱۳۸۶)، بچه های هور (۱۳۸۴)، طلسم شدگان (۱۳۸۲)، باران عشق (۱۳۸۱)، نو عروس (۱۳۸۱)، دختران (۱۳۷۹)، کاشانه (۱۳۷۸)، عید آن سال ها (۱۳۷۷)، روزگار جوانی (۱۳۷۷)، گل من گلی (۱۳۷۶)، هفت سنگ (۱۳۷۶)، آژانس دوستی (۱۳۷۶)، پهلوانان نمی میرند (۱۳۷۴)، بازی با مرگ (۱۳۷۴)، مزد ترس (۱۳۷۱)

بیوگرافی حمیرا ریاضی و عکس های دونفره با همسرش

تئاتر ها

اسفندیار، مهر گیاه، لیرشاه، ایلیات، چند و چون به چاه رفتن چوپان، بهرام چوبینه، هانچو

بیوگرافی حمیرا ریاضی و عکس های دونفره با همسرش

در این مطلب بیوگرافی حمیرا ریاضی بازیگر ایرانی را مطالعه نمودید، در صورت تمایل برای آشنایی با جدیدترین تصاویر و حواشی پیرامون زندگی بازیگران داخلی و خارجی می توانید به بخش عکس بازیگران رجوع کنید.

منبع : آرگا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بیوگرافی چهره‌ها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته