با شرکت اپیسر و هاردهای اکسترنال فوق‌العاده آن آشنا شوید


با شرکت اپیسر و هاردهای اکسترنال فوق‌العاده آن آشنا شوید

شرکت اپیسر به تولید و عرضه انواع حافظه ها نظیر هارد اکسترنال، پاور بانک، فلش مموری، SSD و کارت‌های حافظه مشهور است. در این مطلب با هاردهای اکسترنال فوق‌العاده اپیسر آشنا خواهیم شد. در صنعت حافظه و رسانه‌های دیجیتال شرکت اپیسر در جایگاه ویژه‌ای قرار دارد و حتی آن را جزو 5 شرکت بزرگ تولیدکننده حافظه در جهان می‌شناسند. اپیسر... نوشته با شرکت اپیسر...

شرکت اپیسر به تولید و عرضه انواع حافظه ها نظیر هارد اکسترنال، پاور بانک، فلش مموری، SSD و کارت‌های حافظه مشهور است. در این مطلب با هاردهای اکسترنال فوق‌العاده اپیسر آشنا خواهیم شد.

در صنعت حافظه و رسانه‌های دیجیتال شرکت اپیسر در جایگاه ویژه‌ای قرار دارد و حتی آن را جزو 5 شرکت بزرگ تولیدکننده حافظه در جهان می‌شناسند. اپیسر برای ارتقا فناوری و ارائه محصولات باکیفیت به مشتریان تمام تلاش خود را به کار گرفته است که انواع هارد اکسترنال، پاور بانک، فلش مموری، SSD و کارت‌های حافظه متنوع از مهم‌ترین محصولات این شرکت محسوب می‌شوند.

اپیسر (Apacer) در سال 1997 در کشور تایوان به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز کرد. این شرکت در مدت کوتاهی توانست نام خود را به عنوان یکی از عرضه‌کنندگان بزرگ در صنعت حافظه و رسانه‌های دیجیتال به ثبت برساند. تمرکز اصلی این شرکت بر روی تولید ماژول‌های حافظه معطوف شده است که البته به تدریج در حوزه‌هایی چون DRAM، فلش مموری، هارد اکسترنال و SSD نیز ورود پیدا کرده و محصولات با کیفیتی را به تولید رسانده است. در حال حاضر در حوزه ماژول‌های حافظه نام اپیسر در سطح جهان می‌درخشد و محصولات آن در بسیاری از شرکت‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. اپیسر ابزارهای ذخیره‌سازی را پر اهمیت می‌داند و همواره در راستای ارتقا و بهینه‌سازی محصولات خود گام برداشته است.

بررسی‌های کارشناسان نشان می‌دهد محصولات حافظه شرکت اپیسر دارای نوآوری، فناوری جدید و اطمینان‌پذیری بالایی هستند که چنین مواردی آن را در لیست بهترین شرکت‌های حوزه حافظه قرار می‌دهد. اپیسر شعار خود را دسترسی به بهترین‌ها اعلام کرده است که به خوبی تلاش متخصصان این شرکت برای ارائه محصولات جدید و با کیفیت به بازار را نشان می‌دهد. شرکت اپیسر همواره ارائه محصولات باکیفیت به دست مشتریان را از اهداف اصلی خود عنوان کرده است. این شرکت در تلاش است محصولات خود را با جدیدترین فناوری‌ها تولید کند تا کاربران از سرعت بسیار خوبی در انتقال اطلاعت و امنیت بالایی در نگهداری آن‌ها برخوردار شوند. در ادامه با برخی از محصولات این شرکت آشنا می‌شویم.

معرفی هاردهای اکسترنال اپیسر

هارد اکسترنال AC630 USB 3.1 Gen 1

با شرکت اپیسر و هاردهای اکسترنال فوق‌العاده آن آشنا شوید

قطعا آن دسته از افرادی که به فعالیت در فضای باز علاقه‌مند هستند، برایشان بهره‌مندی از هارد دیسکی با ویژگی حفاظت اطلاعات در برابر تاثیرات عوامل خارجی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. در همین راستا شرکت اپیسر هارد اکسترنال AC630 USB 3.1 Gen 1 را برای فعالیت‌های فضای باز طراحی کرده است که یک درایو قابل حمل، ضدضربه و ضدآب با درجه نظامی محسوب می‌شود. گفتنی است سرعت این هارد اکسترنال با USB 3.1 نسل 1 تا 5 گیگابیت بر ثانیه و سرعت USB2.0 تا 480 مگابیت بر ثانیه است. بدنه این هارد از محافظ لاستیکی ضد ضربه محافظت شده که نوع کارکرد آن شبیه بالشتکی است که از وارد شدن ضربات به دستگاه جلوگیری می‌کند. این هارد توانست آزمون نظامی سقوط از ارتفاع آمریکا (MIL-STD-810G 516.6) با موفقیت پشت سر بگذارد؛ به بیانی دیگر اگر این هارد از ارتفاع 1.22 متری سقوط کند، اطلاعات آن در امان خواهد بود. هارد اکسترنال AC630 USB 3.1 Gen 1 از استاندارد IP55 برای ضدآب و گرد و غبار بهره می‌برد.

با شرکت اپیسر و هاردهای اکسترنال فوق‌العاده آن آشنا شوید

همچنین این هارد درایو از پورت یو اس بی تایپ A بهره می‌برد که جزو قوی‌ترین و با دوام‌ترین انواع اتصال دهنده‌ها محسوب می‌شود. این پورت توانست آزمایش 10 هزار بار اتصال و قطع شدن را به خوبی پشت سر بگذارد. شما به کمک این هارد می‌توانید فایل‌های صوتی و تصویری خود را در زمان کوتاهی انتقال دهید. شرکت اپیسر هارد اکسترنال AC630 را در دو ظرفیت 1TB و 2TB به همراه کاور دور نارنجی و طراحی زیبا تولید کرده است. به طور کلی این هارد از پشتیبانی سرعت فوق‌سریع و طراحی مخاطب‌پسند بهره می‌برد.

حافظه SSD AS340 Panther اپیسر

با شرکت اپیسر و هاردهای اکسترنال فوق‌العاده آن آشنا شوید

در حال حاضر با توجه به پیشرفت تکنولوژی بسیاری از کاربران حرفه‌ای خواهان محصولاتی هستند که دارای عملکردی سریع باشند، از این رو با توجه به اینکه حافظه‌های SSD فاقد هرگونه ابزار مکانیکی هستند، نسبت به هارد دیسک‌ها سرعت بسیار بیشتری را به کاربران ارائه می‌دهند. حافظه SSD AS340 Panther از فرم فاکتور 2.5 اینچی برخوردار است و کاربران می‌توانند آن را در رایانه‌ها و لپ تاپ‌ها استفاده کنند. رابطه کاردی این حافظه از نوع SATA III 6Gb/s بوده و سرعت انتقال اطلاعات آن تا 550 مگابیت بر ثانیه اعلام شده است. همچنین سرعت خواندن اطلاعات به صورت تصادفی در این حافظه بیش از 96 هزار IOPS خواهد بود. از این رو کاربران با نصب این دستگاه بر روی سیستم خود می‌توانند سرعت کامپیوتر خود را به میزان چشمگیری افزایش دهند.

با شرکت اپیسر و هاردهای اکسترنال فوق‌العاده آن آشنا شوید

حافظه‌های SSD برخلاف حافظه‌های HDD فاقد هرگونه قطعات مکانیکی هستند و اطلاعات در تراشه‌ها ذخیره‌سازی خواهد شد، چنین قابلیتی SSD را در مقابل شوک مقاوم می‌سازد. این طراحی باعث خواهد شد تا سرعت انتقال اطلاعات به میزان چشمگیری افزایش پیدا کرده و نسبت به هارد دیسک‌ها سرعت و امنیت بیشتری را به کاربران ارائه دهند. به طور کلی این حافظه‌ها از هارد دیسک‌ها بهتر بوده و نسبت به هارد درایو رایانه‌های معمولی از 95 درصد مصرف کمتر انرژی بهره می‌برند. SSD شرکت اپیسر مدل AS340 در ظرفیت‌های 120GB / 240GB / 480GB / 960GB بر اساس نیازهای مختلف کاربران عرضه می‌شود. عمر طولانی این حافظه باعث می‌شود پس از چند سال استفاده نیز همچنان عملکرد مطلوبی را ارائه دهند.

با شرکت اپیسر و هاردهای اکسترنال فوق‌العاده آن آشنا شوید

محصول Panther AS340 شرکت اپیسر از طراحی ظاهری بسیار جذابی نیز بهره می‌برد. این در حالی است که یک SSD عموما در فضای بسته کامپیوترها قرار می‌گیرد و کمتر به چشم می‌خورد، اما اپیسر برای آن بدنه‌ای مشکی با طرح پلنگی که برای دویدن خیز برداشته است را در نظر گرفته است که البته حاکی از سرعت بالای آن است. از این رو کاربران این امکان را دارند تا این دستگاه را به صورت یک SSD اکسترنال جذاب نیز استفاده کنند. شرکت اپیسر برای اصلاح اتوماتیک خطاهایی که در زمان خواندن و نوشتن اطلاعات رخ می‌دهد، از یک موتور ECC استفاده کرده است و این دستگاه از دستورات NCQ و Advanced wear leveling نیز پشتیبانی می‌کند. چنین دستگاهی برای گیمرهای حرفه‌ای و طراحان گزینه‌ای بسیار مناسب محسوب می‌شود.

SSDهای AS2280P4 M.2 اپیسر با سرعت باور نکردنی

با شرکت اپیسر و هاردهای اکسترنال فوق‌العاده آن آشنا شوید

شرکت اپیسر مدلAS2880P4 M.2 خود را با نام تجاری در کنار قیمت مناسب به بازار عرضه کرده است که نسبت به قبل عملکرد فوق‌العاده‌ای دارد. این SSD از سرعت خواندن MB/sec 3200 و سرعت نوشتن MB/sec 2000 برخوردار است که بازیکنان e-Sports به کمک آن به 360،000 عملیات در ثانیه (IOPS) دسترسی پیدا خواهند کند، تمامی این امکانات با قیمتی بسیار مناسب به مشتریان عرضه می‌شود. این محصول از جدیدترین تکنولوژی NAND TLC 3D بهره می‌برد که در کنار ظاهر جمع‌وجور و جذاب خود، می‌تواند برای کاربران فضای آزاد بیشتری را برای اصلاح گسترش دستگاه‌های بازی فراهم سازد. بازیکنان حرفه‌ای e-Sports، طراحان مدل‌سازی 3D CAD و کاربرانی که خواهان سرعت و ظرفیت بالا هستند می‌توانند از حداکثر ظرفیت این دستگاه یعنی 480 گیگابایت بهره‌مند شوند.

با شرکت اپیسر و هاردهای اکسترنال فوق‌العاده آن آشنا شوید

در حال حاضر این SSD برای مینی رایانه‌ها، دستگاه‌های جاسازی شده، نوت بوک‌های فوق نازک، رایانه‌های با قدرت بالا و کنسول‌های e-Sports به عنوان بهترین گزینه محسوب می‌شود که دارای قیمتی منصفانه است. شرکت اپیسر در بازار این حوزه توانست با مدل PCIe Gen3 x4 NVMe 1.3 SSD یکه‌تازی کند و حالا با مدل جدیدی به نام AS2280P4 مجددا برای رقبا خط و نشان می‌کشد. این محصول از آخرین تکنولوژی 3D NAND TLC بهره می‌برد که از لحاظ ظرفیت، سرعت، عملکرد و قابلیت اطمینان از رقبا پیشی‌گرفته است. این محصول دارای بدنه فوق فشرده 22*80 میلیمتری است که با ضخامت 2.25 میلیمتر می‌تواند فضای ذخیره سازی تا 480 گیگابایت را در اختیار کاربران قرار دهد. از این رو این SSD در دستگاه‌های گمیر فضای کمتری را اشغال می‌کند.

با شرکت اپیسر و هاردهای اکسترنال فوق‌العاده آن آشنا شوید

شرکت اپیسر برای افزایش اطمینان از یکپارچگی داده‌ها و استحکام این محصول را به فناوری حفاظت داخلی مجهز کرده است. تکنولوژی ECC 120bits / 2kb خطاهایی که در زمان استفاده ایجاد می‌شوند را رفع خواهند کرد و قابلیت End-to-End Data Protection نیز صحت اطلاعات کاربران را کنترل کرده و از کانال‌های اطلاعات شما محافظت می‌کنند.

هارد درایو جدید اپیسر مدل AC633 USB 3.1 Gen 1 با استاندارد نظامی

با شرکت اپیسر و هاردهای اکسترنال فوق‌العاده آن آشنا شوید

شرکت اپیسر مدل AC633 USB 3.1 Gen 1 را از ژن سرسختی در مقابل حمل‌ونقل طراحی کرده است که در تست ارتش آمریکا در خصوص سقوط از ارتفاع نیز موفق بوده است. در اطراف این هارد درایو محافظ پلاستیکی و ضد ارتعاش قرار دارد که در کنار ساختار تعلیق داخلی یک دستگاه بسیار مقاوم محسوب می‌شود. این محصول در کنار ارائه قوی‌ترین نوع حفاظت داده، توانسته است استاندارد IP55 (ویژگی ضد آب و ضد گرد و غبار) را نیز دریافت کند. شرکت اپیسر این محصول را در سه رنگ قرمز، آبی و زرد به بازار عرضه می‌کند.

با شرکت اپیسر و هاردهای اکسترنال فوق‌العاده آن آشنا شوید

اگر احتمال این وجود دارد که هارد درایوتان به دلایل مختلف در مقابل برخوردهای فیزیکی، قطرات آب یا گرد و غبار قرار بگیرد، این محصول از گرید نظامی و ضدضربه برخوردار است که می‌تواند از اطلاعات شما محافظت کند. همچنین این هارد درایو توانست در آزمون MIL-STD-810G 516.6 Procedure IV (Transit Drop Test) سربلند بیرون بیاید؛ از این رو اگر این هارد درایو از ارتفاع 1.22 متری سقوط داشته باشد، اطلاعات شما بدون هیچ تغییری سالم باقی می‌ماند و همچنین در معرض گرد و غبار و اسپری آب نیز بسیار مقاوم خواهد بود.

طراحان شرکت اپیسر برای کاهش اثر سقوط، چهار گوشه منحنی شکل این هارد درایو را با ساختار ارتجاعی و ضربه‌گیر طراحی کرده‌اند. علاوه براین، طراحان برای ایجاد قابلیت ضد لغزش و افزایش مقاومت بیشتر در مقابل، خراش، اثر انگشت از بافت چرم در دو طرف این هارد درایو استفاده کردند که حتی باعث کاهش آسیب ناشی از اصطکاک می‌شود. این هارد درایو از ساختار تعلیق داخلی ویژه‌ای بهره می‌برد که می‌تواند میزان لرزش را به مقدار قابل توجه‌ای کاهش دهد و تاثیراتی که پس از برخوردهای اتفاقی نیز رخ می‌دهد را به کمترین حد ممکن برساند. در مجموع این هارد درایو از دو محافظت داخلی و خارجی بهره می‌برد و این اطمینان را به کاربران می‌دهد که توانایی محافظت از تمام اطلاعات را خواهد داشت.

با شرکت اپیسر و هاردهای اکسترنال فوق‌العاده آن آشنا شوید

برای این هارد درایو شرکت اپیسر پورت یو اس بی تایپ A را در نظر گرفته است که به عنوان قوی‌ترین و با دوام‌ترین انواع اتصال دهنده‌ها محسوب می‌شود. پورت یو اس بی تایپ A توانست آزمایش 10 هزار بار اتصال و قطع شدن را به خوبی پشت سر بگذارد. این هارد درایو از رابط با سرعت بالا برخوردار بوده و سرعت انتقال آن تا 5 گیگابیت بر ثانیه اعلام شده است و کاربران به کمک آن می‌توانند در زمان بسیار کوتاهی فایل‌های صوتی و تصویری خود را انتقال دهند. شرکت اپیسر این محصول را دو ظرفیت 1 ترابایت و 2 ترابایت به بازار عرضه می‌کند که ظرفیت 2 ترابایتی قادر است تا 1 میلیون عکس، نیم میلیون فایل موسیقی mp3 و 833 ساعت فیلم کامل HD را در خود جای دهد.

هارد درایو جدید ضد ضربه اپیسر AC731 USB 3.1 Gen 1 با حفاظت سه گانه

با شرکت اپیسر و هاردهای اکسترنال فوق‌العاده آن آشنا شوید

اپیسر AC731 USB 3.1 Gen 1 از طراحی جذابی بهره می‌برد و به لقب یک هارد درایو ضد ضربه با درجه نظامی را یدک می‌کشد. این محصول اپیسر توانست جایزه برترین طراحی (Excellence Award 2019) را از بین بالغ بر 1000 محصول در حال عرضه با بازارهای جهانی از آن خود کرد. این هارد درایو یک محصول لاکچری برای حرفه‌ای‌ها محسوب می‌شود؛ چراکه از طراحی جذاب با پوشش سیاه رنگ و پنل طلایی بهره می‌برد. این محصول دارای پوشش چرمی مات و با کیفیت است که در کنار اسپورت بودن، قابلیت ضد ضربه نیز دارد. همچنین این بافت چرمی از لیز خوردن محصول در دست کاربران جلوگیری خواهد کرد.

با شرکت اپیسر و هاردهای اکسترنال فوق‌العاده آن آشنا شوید

شرکت اپیسر این محصول را را در ردیف هارد درایوهای ضد ضربه با درجه نظامی طراحی کرده است که آزمون -516.6- IVU.S. MIL-STD-810G را نیز پشت سر گذشته است؛ یعنی اگر از ارتفاع 1.2 سقوط کند، آسیبی نخواهد دید و اطلاعات آن سالم باقی می‌ماند. این هارد درایو دارای استاندارد IP68 بوده که حاکی از ضد آب و ضد گرد و غبار بودن آن است. اپیسر AC731 USB 3.1 Gen 1 کاملا ضد غبار است و می تواند به مدت 60 دقیقه در عمق 1 متری در آب غوطه‌ور بماند. شرکت اپیسر برای این محصول ساختار تعلیق داخلی ویژه‌ای را در نظر گرفته است که قادر است میزان لرزش را کاهش دهد و از تاثیرات منفی که پس از برخوردهای تصادفی رخ می‌دهد، جلوگیری کند. در مجموع این هارد درایو از دو محافظت داخلی و خارجی بهره می‌برد و این اطمینان را به کاربران می‌دهد که توانایی محافظت از تمام اطلاعات را خواهد داشت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر لطف حق به صورت داستان + متن شعر