برجام موجب انزوای آمریکا شد


برجام موجب انزوای آمریکا شد

کرج - ایرنا- معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار البرز گفت : توافق برجام موجب انزوای آمریکا در جهان شده است.

به گزارش ایرنا، سعید ناجی روز یکشنبه در دومین جلسه ستاد انتخابات استان البرز افزود: این توفیق در شرایطی حاصل شدکه مذاکرات و مقاومت‌های صورت گرفته منجر به خروج آمریکا و بروز وضعیت شبه انزوایی در جامعه بین الملل شده است.

وی ادامه داد: اکنون نیز حضور عناصر دیپلماتیک در مجامع مختلف بین المللی حکایت از قدرت دیپلماسی، تقویت بنیه دفاعی و پاسخ قدرتمندانه به تعرض به تمامیت ارضی از یک سو، امید آفرینی و افزایش اعتماد عمومی دارد که می‌تواند خود را به خوبی در این انتخابات نشان دهد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز، انتخابات را تأمین کننده و تضمین کننده آبروی سیاسی نظام عنوان کرد وگفت: نظام جمهوری اسلامی ایران نظامی مردم سالارانه است که استقرار و ساختار شکل گیری خود را متکی به حضور مردم می‌داند.
ناجی افزود: وزارت کشور که مکلف به تنظیم مناسبات سیاسی است و از سویی به عنوان متولی برگزاری انتخابات رسالت سنگینی بر عهده دارد باید با نگاهی باز و بسیط به دور از اعمال سلیقه‌های خاص و یا شخصی ضمن پرهیز از منافع شخصی و حزبی انتخاباتی در شأن مردم برگزار کند تا بتواند موجبات تحکیم پایه‌های نظام مردم محور جمهوری اسلامی ایران را فراهم کند.
تضمین سلامت انتخابات، اشراف کامل بر قوانین انتخابات، حراست از آرا مردم به عنوان وظیفه شرعی و قانونی از دیگر نکاتی بود که از سوی رئیس ستاد انتخابات استان مورد تاکید قرار گرفت.

وی، خطاب به اعضای ستاد انتخابات استان البرز گفت: تلاش برای افزایش دانش سیاسی و تجربی در امر برگزاری انتخابات ضرورتی است که باید از بیش از پیش مدنظر متولیان برگزاری انتخابات قرار گیرد.
وی اظهار داشت: برگزاری انتخابات مطلوب در گرو عوامل متعددی است که همه آن به اجرای دقیق قانون انتخابات بازنمی گردد بلکه باید آن را در شکل گیری فضای ذهنی مناسب که لازمه مدیریت کار سیاسی است، جست و جو کرد.
معاون استاندار البرزافزود: بنابراین لازم است فرمانداران و بخشداران با ایجاد تعادل در منطقه تحت مدیریت خود با اشراف کامل بر پدیده‌های سیاسی، اقتصادی و اجتماعی سیاست‌های دولت را تسهیل کرده و شرایط لازم را برای انتخاباتی پرشور و حداکثری فراهم کنند.
این مسئول با تاکید بر اینکه اعمال حاکمیت و اقتدار در جهت رفع مشکلات مردم برای سیاست‌های دولت بسیار حائز اهمیت است، خاطرنشان کرد: آسیب شناسی انتخابات گذشته از جمله راهکارهایی است که می‌تواند در کنار ارزیابی‌های میدانی از عملکرد حوزه‌های انتخابیه به دست آمده و مسئولان را در امر برگزاری مطلوب انتخابات یاری دهد.
در این نشست فرمانداران، رؤسای کمیته‌های مختلف ستاد انتخابات استان و بخشداران به بیان نقطه نظرات و نیازمندی‌های خود پرداخته و آمادگی خود را برای برگزاری انتخاباتی پرشور و حداکثری اعلام کردند.

۸۰۲۹/‏‬ ۶۱۵۵

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استقبال هیات آفریقای جنوبی از رای جدید لاهه درباره غزه