ساری پست جدید رونالدو در یوونتوس را مشخص کرد


مائوریتسیو ساری، سرمربی یوونتوس مدعی شد کریستیانو رونالدو در پست وینگر چپ بازی خواهدکرد. نوشته ساری پست جدید رونالدو در یوونتوس را مشخص کرد اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

ساری پست جدید رونالدو در یوونتوس را مشخص کرد

ساری: رونالدو وینگر چپ خواهد بود
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۸ | ۱۵:۳۱
ساری پست جدید رونالدو در یوونتوس را مشخص کرد

مائوریتسیو ساری، سرمربی یوونتوس مدعی شد کریستیانو رونالدو در پست وینگر چپ بازی خواهدکرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در بدو انتصاب مائوریتسیو ساری به عنوان سرمربی جدید یوونتوس، اخباری در مورد جلسه وی با رونالدو و توافق طرفین برای بازی کردن ستاره پرتغالی در پست مهاجم نوک یوونتوس در فصل جدید مطرح شد.

با توجه به بالا رفتن سن رونالدو و نیاز به دوندگی فراوان، بسیاری این تصمیم مائوریتسیو ساری در مورد شمار ۷ بیانکونری را درست قلمداد می کردند اما این سرمربی ایتالیایی و امروز و در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار دوستانه یوونتوس مقابل تاتنهام مدعی شد پست همیشگی رونالدو وینگر چپ بوده و فصل بعد هم قرار است وی در همین پست به میدان برود. خبری که احتمال خرید یک مهاجم نوک از سوی یوونتوس و انتقال مائورو ایکاردی به تورین را افزایش می دهد.

مائوریتسیو ساری گفت:

“کریستیانو رونالدو طی این سالها موفق به کسب تمامی افتخارات فردی و تیمی در دنیای فوتبال شده است و طی این مدت در جناح چپ در ترکیب قرار گرفته است. در وهله اول ما نیز در یوونتوس از رونالدو در سمت چپ استفاده خواهیم کرد اما با توجه به توانایی هایی که این بازیکن دارد، تغییر پست ده متری مشکلی برای رونالدو ایجاد نخواهد کرد.”

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طرفداری عجیب شیلا خداداد از تتلو / او را خیلی دوست دارم ! + عکس