شایعه: بسته الحاقی بازی Red Dead Redemption 2 سال آینده منتشر می‌شود


شایعه: بسته الحاقی بازی Red Dead Redemption 2 سال آینده منتشر می‌شود

طبق شایعه جدید راکستار بسته الحاقی داستانی و تک‌نفره بازی Red Dead Redemption 2 را سال آینده منتشر خواهد کرد که بر بیگانه‌های فضایی تمرکز کرده است. این شایعه جدید توسط منبعی ناشناس در Reddit پخش شده که ادعا کرده یکی از دوستان او در راکستار گیمز به عنوان هنرمند طراحی محیط زیست مشغول کار بر بسته الحاقی است. این فرد در ادامه اذعان کرد که بسته الحاقی...

طبق شایعه جدید راکستار بسته الحاقی داستانی و تک‌نفره بازی Red Dead Redemption 2 را سال آینده منتشر خواهد کرد که بر بیگانه‌های فضایی تمرکز کرده است.

این شایعه جدید توسط منبعی ناشناس در Reddit پخش شده که ادعا کرده یکی از دوستان او در راکستار گیمز به عنوان هنرمند طراحی محیط زیست مشغول کار بر بسته الحاقی است. این فرد در ادامه اذعان کرد که بسته الحاقی مدت‌هاست توسط استودیو در حال ساخت بوده و برای انتشار در ابتدای سال 2020 برنامه‌ریزی شده است، بدین معنا که راکستار به زودی آن را به طور رسمی معرفی خواهد کرد.

بازی Red Dead Redemption 2 اکتبر سال گذشته برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه شد و اگرچه برای نسخه اول بسته الحاقی تک‌نفره‌ای تحت عنوان Undead Nightmare منتشر شده بود، اما با رویکردی که مدتی است راکستار پیش گرفته بود این طور به نظر می‌رسید که دیگر خبری ساخت از بسته‌های الحاقی‌ تک‌نفره نخواهد بود. چرا که تاکنون برای بازی Grand Theft Auto V نیز به طور کُل بسته الحاقی تک‌نفره‌ای عرضه نشده است.

با این وجود گویا بسته الحاقی بر محوریت بیگانه‌های فضایی خواهد گذاشت که اشارات ریزی نیز در ماموریت‌ها و نکات مخفیانه بازی به آن‌ها شده بود. منبع ناشناس در ادامه تنها به ذکر این نکته بسنده کرد که بازیکنان بار دیگر در نقش آرتور بازی خواهند کرد و جزئیات دیگری را فاش نکرد.

در آخر باید متذکر شد که باید به گفته‌های او به چشم شایعه‌ای دیگر از میان شایعات متعدد حول ساخته‌های راکستار نگاه کرد و تا زمانی که به طور رسمی معرفی نشده صبر کرد. مخصوصاً که به طور معمول گمانه‌زنی‌های پیرامون این شرکت غلط از آب در آمده‌اند، گواه آن شایعات زیاد در رابطه با نسخه رایانه‌های شخصی بازی بوده که هنوز هیچکدام به واقعیت نپیوسته‌اند.
شایعه: بسته الحاقی بازی Red Dead Redemption 2 سال آینده منتشر می‌شودشایعه: بسته الحاقی بازی Red Dead Redemption 2 سال آینده منتشر می‌شود

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...