4 دلیل برای این‌که شیائومی Mi A3 را بخریم


4 دلیل برای این‌که شیائومی Mi A3 را بخریم

حتما تاحالا نام کمپانی شیائومی به‌گوش‌تان خورده است. این شرکت چینی‌ یکی از غول‌های تکنولوژی دنیا محسوب می‌شود که سالانه محصولات زیادی را به بازار عرضه می‌کند. شیائومی در بخش اسمارت فون‌ها نیز فعالیت می‌کند و گجت‌های جذاب و مقرون‌به‌صرفه‌ای را تولید می‌نماید. این کمپانی در ماه جاری میلادی از گوشی جدید خود با نام شیائومی Mi A3 پرده برداشت که از...

حتما تاحالا نام کمپانی شیائومی به‌گوش‌تان خورده است. این شرکت چینی‌ یکی از غول‌های تکنولوژی دنیا محسوب می‌شود که سالانه محصولات زیادی را به بازار عرضه می‌کند. شیائومی در بخش اسمارت فون‌ها نیز فعالیت می‌کند و گجت‌های جذاب و مقرون‌به‌صرفه‌ای را تولید می‌نماید. این کمپانی در ماه جاری میلادی از گوشی جدید خود با نام شیائومی Mi A3 پرده برداشت که از قابلیت‌های سطح بالایی سود می‌برد و در عین حال قیمت کمی دارد. در این نوبت می‌خواهیم به دلایلی برای خرید هندست مذکور بپردازیم. پس با ما همراه باشید.

دیزاین و دیسپلی

4 دلیل برای این‌که شیائومی Mi A3 را بخریم

دیزاین برای تمامی کالاهای دیجیتال اهمیت زیادی دارد و می‌توان گفت نقشی حیاتی در محبوبیت یک مدل ایفا می‌کند. شیائومی نیز به این موضوع پی برده و محصول جدید خود را با ترکیبی از آلومینیوم و شیشه به بازار عرضه کرده است. این ترکیب ظاهری جذاب و خیره‌کننده به شیائومی Mi A3 بخشیده و آن را در کنار بهترین‌های بازار قرار می‌دهد. در قاب جلو نیز شاهد طراحی کم‌حاشیه هستیم که این اسمارت فون را چشم‌گیرتر از قبل کرده است. از طرفی به‌لطف نبود نوارهای ضخیم اطراف صفحه قادرید بدون مزاحم به تماشای فیلم‌ها و تجربه بازی‌ها بپردازید. نسبت تصویر 19.5:9 نیز خوش‌دستی گوشی را افزایش داده و از این رو حتی در استفاده طولانی‌مدت نیز احساس خستگی نمی‌کنید. بخش پشتی نیز از ماژول دوربین سه‌گانه میزبانی می‌کند و از دیزاینی ساده و مدرن بهره می‌برد. خوش‌بختانه شیائومی Mi A3 در رنگ‌های مختلفی به بازار عرضه شده تا براساس سلیقه‌تان هندست آینده خود را خریداری نمایید.

از نمایشگر غافل نشویم. در بخش جلویی شیائومی Mi A3 یک صفحه‌نمایش تقریبا 6 اینچی و با کیفیت اچ‌دی پلاس قرار گرفته تا راحت‌تر با اپلیکیشن‌ها کار کنید و با لذت بیش‌تری به خواندن رمان‌ها و کتاب‌ها مشغول شوید. اما چیزی که این پنل را متمایز می‌کند، تکنولوژی سوپر آمولد آن است. به این ترتیب روشنایی صفحه افزایش یافته و حتی در زیر نور خورشید هم قادر به کار کردن با گوشی خواهید بود. در ضمن مصرف باتری نیز کاهش یافته و شاهد رنگ‌های جذاب‌تری در این نمایشگر هستیم. پس اگر نمایشگر اهمیت زیادی برای‌تان دارد، بی‌تردید شیائومی Mi A3 را خریداری نمایید.

دوربین‌ها

4 دلیل برای این‌که شیائومی Mi A3 را بخریم

سه دوربین 48، 8 و 2 مگاپیکسلی در قاب پشتی شیائومی Mi A3 قرار گرفته‌‌‌اند که تصاویری باکیفیت و مملواز جزئیات برای‌تان ثبت می‌کنند. سنسور اصلی از دریچه دیافراگم بازی بهره می‌برد تا بتوانید به‌راحتی در محیط‌های تاریک یا در شرایط نوری ضعیف به عکس‌برداری بپردازید. همچنین می‌توانید به گرفتن پرتره‌های جذابی مشغول شوید و عکس‌هایی حرفه‌ای ثبت نمایید. عاشق فیلم‌برداری هستید؟ پس حتما شیائومی Mi A3 را از بازار بخرید. این گوشی قادر به ضبط ویدیوهایی با رزولوشن 4K است و گفتنی‌ست می‌تواند با کیفیت فول اچ‌دی اسلوموشن‌های شگفت‌انگیزی را ضبط کند.

برای این‌که سلفی‌های کم‌نظیری بگیرید، شیائومی سنسوری 32 مگاپیکسلی برای Mi A3 به‌کار گرفته که می‌تواند تصاویری زیبا و چشم‌نواز خلق نماید. می‌خواهید تماس‌های تصویری باکیفیتی برقرار کنید و استوری‌های جذابی ضبط نمایید؟ در نتیجه شیائومی Mi A3 همان‌ چیزی‌ست که به‌دنبالش هستید. دوربین سلفی این موبایل هوشمند می‌تواند با رزولوشن فول اچ‌دی کلیپ‌های خارق‌العاده‌ای بگیرد.

سخت‌افزار و نرم‌افزار

4 دلیل برای این‌که شیائومی Mi A3 را بخریم

پردازنده اقتصادی کوآلکام قلب تپنده محصول شیائومی را تشکیل می‌دهد و به‌لطف آن می‌توانید برخی از محبوب‌ترین بازی‌ها و برنامه‌های اندرویدی را دانلود و نصب نمایید. به‌جرات می‌توان گفت با شیائومی Mi A3 قادرید بیش‌تر گیم‌های اندرویدی را تجربه کنید و بدون مواجه شدن با لگ و کندی به انجام اعمال سبک و نیمه‌سنگین خود بپردازید. با این همه مقدار حافظه نیز مهم است. برای همین شیائومی، Mi A3 را در دو نسخه به بازار عرضه کرده که در گران‌قیمت‌ترین ورژن چیزی در حدود 128 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی و 4 گیگابایت رم دریافت می‌کنید. این بدان معناست که می‌توانید محتواهای مورد علاقه خود را ذخیره کنید و همچنین چند اپ را به‌طور همزمان اجرا نمایید. در صورت کمبود حافظه نیز این اجازه به شما داده شده تا از میکرو اس‌دی تا 256 گیگابایت استفاده کنید.

شیائومی برای کاربران Mi A3 نسخه ویژه‌ای از سیستم‌عامل گوگل را با کد وان تدارک دیده است. این نسخه از نگارش اصلی مصرف بسیار کم‌تری دارد و با کمک آن می‌توانید طیف گسترده‌ای از اپلیکیشن‌ها را بدون کندی سرعت تجربه نمایید. در اندروید وان اعمال پس‌زمینه به حداقل میزان خود رسیده‌اند و به این ترتیب فشار زیادی بر تراشه وارد نمی‌شود.

باتری و سایر قابلیت‌ها

4 دلیل برای این‌که شیائومی Mi A3 را بخریم

برای این‌که بتوانید ساعت‌ها به بازی کردن، وب‌گردی و عکس‌برداری بپردازید، تولیدکننده، Mi A3 را به یک باتری تقریبا 4000 میلی‌آمپری مجهز نموده که حتی با استفاده سنگین نیز تا مدت‌ها شما را همراهی می‌کند. از این گذشته، محصول چینی از فن‌آوری شارژ سریع نیز سود می‌جوید تا بتوانید این باتری بزرگ را در چندین دقیقه کاملا شارژ نمایید.

امنیت نیز برای شیائومی بسیار مهم است. از این رو حس‌گر اثر انگشتی دقیق و سریع برای مدل Mi A3 در نظر گرفته که جالب است بدانید در زیر صفحه‌نمایش گوشی قرار دارد. در نتیجه دسترسی به این سنسور راحت‌تر شده. به‌طور کلی شیائومی Mi A3 یکی از بهترین گوشی‌های بازار شمرده می‌شود که با برچسب قیمتی 250 یورویی دل هر کاربری را به‌دست خواهد آورد!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قابل توجه خانم ها / ظلم به رحم چیست؟