مسکن در صدر لیست احتکار


مسکن در صدر لیست احتکار

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از وضعیت آشفته بازار مسکن احتکار مسکن بالاتر از مابقی اقلام در کشور است.

مسکن در صدر لیست احتکار
به گزارش فانوس، عباس گودرزی نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی جلسه علنی امروز مجلس خطاب به هیات رییسه مجلس بیان کرد: تاکنون چندین جلسه غیرعلنی مجلس برگزار شده است و مسائل و مشکلات کشور تجزیه تحلیل و بررسی شده است، اما هنگامی که جلسه تمام می شود همه چیز باید تمام شود؟

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: زمانی که این جلسه‌ها تمام می‌شود، کار باید آغاز شود، وزرا و دولت باید به مسائل و چالش‌هایی که احصا می‌شود در اینجا پاسخ دهند، در نشست‌ها پاسخگو باشد، پیشتر گفتم هیات رییسه سال ٩٨ را به گونه دیگری مدیریت کند، مسئولان باید به مجلس بیایند و پاسخگو مشکلات کشور باشند، هر ماه و هر هفته گزارش پیشرفت برنامه‌ها را به نمایندگان ارائه دهند.

وی در پایان گفت: وضعیت بازار مسکن بسیار آشفته است، مستاجرین در این وضعیت مسکن چه گناهی کردند؟ با افزایش ١٠٠ یا ٢٠٠ درصد قیمت کرایه چگونه از پس هزینه‌ها برآیند؟ در حالی که احتکار مسکن بالاتر از مابقی اقلام در کشور است چرا باید طرح مالیات بر عایدی سرمایه در کمیسیون اقتصادی معطل بماند؟

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سرخآبی‌ها رسماً واگذار شدند