ادامه واکنشها به توقیف نفتکش انگلیسی/بخشنامه‌ای برای سایتهای قمار/جزییاتی از یک حادثه تروریستی


ادامه واکنشها به توقیف نفتکش انگلیسی/بخشنامه‌ای برای سایتهای قمار/جزییاتی از یک حادثه تروریستی

انتقال یک خدمه کشتی ایرانی از عربستان به عمان/ شهادت دو تن از حافظان امنیت در سراوان/ محکومیت 2 میلیاردی قاچاق تجهیزات الکترونیکی در تهران/ ترس مقامات صهیونیست از قدرت موشکی و توان دریایی ایران/ ادامه واکنش های داخلی و خارجی در پی توقیف نفتکش انگلیسی از سوی ایران/ همکاری بغداد با برخی کشورهای اروپایی و عربی برای کاهش تنش تهران-واشنگتن/ بخشنامه...

به گزارش ایسنا، اولین جلسه اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان تهران در سال ۹۸،‌ با حضور مسئولان استانی در دفتر حجت الاسلام ابوترابی امام جمعه موقت و رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان تهران برگزار شد. ابوترابی فرد ضمن تاکید بر اقدامات و حساسیت دستگاه ها بر مبارزه ریشه ای با منکرات، از اعضا خواست تا با احصاء معروف ها و منکرهای مهم حال حاضر جامعه، به بررسی راه های نشر این معروف ها پرداخته و برنامه های اثرگذار و مستمری بر ترویج معروف ها نیز تدارک ببینند.

همچنین محسن رهامی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب با اشاره به اینکه «با انفعال، خانه نشینی و قهر کردن کسی برای ما فرش قرمز پهن نمی‌کند»، گفت: رقیب از خدایش است که ما قهر کنیم بنابراین موافق نیستم که اگر صددرصد خواسته‌های ما محقق نشد، در انتخابات شرکت نکرده و رأی ندهیم. وی افزود: نظام در انتخابات منتظر اصلاح‌طلبان نمی‌ماند.

ادامه واکنشها به توقیف نفتکش انگلیسی/بخشنامه‌ای برای سایتهای قمار/جزییاتی از یک حادثه تروریستی

در درگیری حافظان امنیت مرز در شهرستان سراوان با گروهک تروریستی در مرز پاکستان، دو تن به شهادت رسیدند. بنا به اعلام روابط عمومی قرارگاه قدس سپاه جنوب شرق کشور، این درگیری دیشب رخ داد و پاسدار تکاور سیدمحسن نقیبی اهل کرمانشاه و عبدالخالق درازهی از بسیجیان بومی به فیض شهادت نائل آمدند .

سفیر ایران در پاکستان هم در مورد حادثه تروریستی اخیر در مرز ایران و پاکستان با اشاره به روابط خوب دو کشور گفت: ایران و پاکستان دارای روابط خوبی هستند ولی متاسفانه برخی از طرف‌های سومی که از این حسن روابط و تعاملات دو جانبه بین ایران و پاکستان راضی نیستند با برخی از اقدامات خرابکارانه تلاش می‌کنند در این روابط خدشه ایجاد کنند.

محسن رضایی در جلسه شورای راهبردی توسعه استان خوزستان با تاکید بر تقویت همدلی و همکاری در میان مسئولان نظام با سازمان‌های مردم نهاد، از مسئولان استان خوزستان خواست، مشکلات پیش آمده ناشی از سیل ها و زلزله اخیر در استان را با جدیت پیگیری کنند. وی افزود: امروز در پرداخت تسهیلات از سوی دولت اقدامات جدی صورت گرفته است اما باید به روند ارزیابی ها و پرداخت ها، شتاب بیشتری داده شود که تا پایان شهریور به اتمام برسد.

ادامه واکنشها به توقیف نفتکش انگلیسی/بخشنامه‌ای برای سایتهای قمار/جزییاتی از یک حادثه تروریستی

یک مسئول وزارت خارجه عربستان اعلام کرد که وضعیت جسمانی یکی از خدمه‌های کشتی ایرانی"ساویز" وخیم شده است و او را به بیمارستانی در شهر جازان عربستان منتقل کرده‌اند و پس از انجام خدمات پزشکی در عربستان بنا به درخواست وزارت خارجه ایران و با دستور پادشاه و ولیعهد سعودی این خدمه کشتی ایرانی به عمان منتقل شده است.

رئیس شورای راهبردی روابط خارجی پس از دیدار با نایب رئیس جنبش حماس با بیان این که رابطه خوبی بین ایران و حماس وجود دارد، اظهار کرد:‌ طرح معامله قرن محکوم به شکست است و عدم حضور کشورهای مختلف از اجلاس منامه نشانه شکست حرکتی بود که از طرف آمریکایی‌ها آغاز شده بود.

نایب رئیس جنبش حماس هم پس از این دیداربا تاکید بر این‌که همه نوع حمایت ممکن را در تمامی حوزه‌ها از سوی ایران دریافت کرده‌ایم، گفت: اطمینان داریم که حمایت ایران از آرمان فلسطین ادامه دارد و جمهوری اسلامی ایران از هیچ تلاشی برای ممانعت از رخ دادن معامله قرن کوتاهی نمی‌کند.

ادامه واکنشها به توقیف نفتکش انگلیسی/بخشنامه‌ای برای سایتهای قمار/جزییاتی از یک حادثه تروریستی

وزیر امور خارجه ایران در بخش‌هایی از گفت‌وگویش با شبکه سی.ان.ان مسائلی از جمله مذاکره دوباره با آمریکا، شروط دوازده‌گانه وزیر خارجه آمریکا برای این مذاکرات و همچنین اینستکس را تشریح کرد. وی در درباره وضعیت فعلی اینستکس اظهار کرد: هنوز اجرایی نشده است و نگران‌کننده است اما فکر می‌کنم این بیشتر از ما، موجب نگرانی اروپایی‌هاست چون اروپایی‌ها نتوانستند خود را ثابت کنند. ظریف درباره خواست آمریکا برای شروع دوباره مذاکرات با ایران گفت: مشکل این است که ما نمی‌توانیم با هر دولت جدید آمریکایی [دوباره] مذاکره کنیم. هر کشوری بر این اساس با کشوری دیگر تعامل می‌کند که هر دولت، نماینده کشورش است. اخیرا فقط یک انتخابات [ریاست‌جمهوری] در آمریکا رخ داده است، نه یک انقلاب.

همچنین مایک پمپئو، وزیر امورخارجه آمریکا در اظهاراتی ضد و نقیض بار دیگر مدعی شد که واشنگتن آماده مذاکره بدون پیش شرط با تهران است به شرط آنکه ایران همچون یک کشور نرمال رفتار کند.

سخنگوی وزارت خارجه عراق نیز با اشاره به اینکه برخی کشورهای اروپایی و عربی موافق دیدگاه عراق در رابطه با تنش ایران و آمریکا هستند، تاکید کرد که بغداد به منظور کاهش تنش میان ایران و آمریکا با برخی کشورهای اروپایی و عربی در حال همکاری است.

معاون وزیر دفاع آمریکا هم گفت که این کشور در رایزنی با شرکای خود در ناتو و متحدان منطقه‌ای‌اش آماده اجرایی کردن طرح "عبور آزاد و باز" کشتی‌ها از تنگه هرمز است.

ادامه واکنشها به توقیف نفتکش انگلیسی/بخشنامه‌ای برای سایتهای قمار/جزییاتی از یک حادثه تروریستی

ادامه واکنش های داخلی و خارجی در پی توقیف نفتکش انگلیسی از سوی ایران

*واکنش سازمان ناتو به توقیف نفت‌کش انگلیسی از سوی ایران

*یک عضو فراکسیون امید: موازین قانونی در توقیف نفتکش انگلیسی رعایت شده است/ تحسین به سپاه

*رضا نصری: هشدار جدی ایران به دولت‌های غربی با توقیف نفت‌کش انگلیسی

*نامه انگلیس به شورای امنیت سازمان ملل درپی توقیف نفت‌کش این کشور توسط ایران

*احتمال اقدامات اقتصادی انگلیس علیه ایران در پاسخ به توقیف نفت‌کش این کشور

*ترس مقامات صهیونیست از قدرت موشکی و توان دریایی ایران

*دبیرکل حزب موتلفه اسلامی: انگلستان باید بداند که دوران زورگویی استعماری گذشته است

*رای الیوم: به قدرت ایران افتخار می‌کنیم

*واکنش عمان به توقیف نفتکش انگلیس توسط ایران

*درخواست انگلیس از آمریکایی‌ها برای پرهیز از بیان اظهارات "تحریک‌آمیز" درباره نفت‌کش توقیف‎شده

*حمید بعیدی‌نژاد سفیر جمهور اسلامی ایران در انگلیس در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: دولت انگلیس باید نیروهای سیاسی داخلی را که خواهان تشدید تنش میان ایران و انگلیس هستند، بازدارد. چرا که این موضوع در شرایط حساس کنونی منطقه خطرناک و غیر عقلانی خواهد بود. با این حال، ایران قوی است و برای سناریوهای مختلف آماده خواهد بود.

***

هایکو ماس وزیر امورخارجه آلمان با ابراز نگرانی نسبت به تشدید تنش میان ایران و انگلیس و متحدانش تاکید کرد: باید از وقوع جنگ جلوگیری شود و تمام تلاش‌های شرکای اروپایی و کشورهای منطقه به همین منظور است. وی افزود که برای جلوگیری از تشدید تنش‌ها نیازمند دیپلماسی هوشمندانه برای باز نگه داشتن کانال‌های ارتباطی و یافتن راه‌های اعتمادسازی هستیم.

ادامه واکنشها به توقیف نفتکش انگلیسی/بخشنامه‌ای برای سایتهای قمار/جزییاتی از یک حادثه تروریستی

مدیرکل تعزیرات حکومتی تهران از جریمه ۲ میلیارد ریالی متهمی خبر داد که از او تجهیزات الکترونیکی کشف شده است.

همچنین سردفتر ۳۹ تهران با اشاره به حادثه آتش سوزی روز چهارشنبه میدان حسن‌آباد گفت: تعداد دفاتر جاری این دفترخانه که در این حادثه از بین رفته است، بیش از ۷۰۰ دفتر می‌باشد که اسناد ارزشمندی از جمله سندهای مربوط به آیت‌الله کاشانی و دکتر مصدق نیز طعمه حریق شد.

ادامه واکنشها به توقیف نفتکش انگلیسی/بخشنامه‌ای برای سایتهای قمار/جزییاتی از یک حادثه تروریستی

دادستان کل کشور بخشنامه‌ای مبنی بر ایجاد وحدت رویه درباره سایت‌های قمار یا شرط‌بندی در فضای مجازی را خطاب به دادستان‌های سراسر کشور ابلاغ کرد.

معاونت منابع انسانی قوه قضاییه نیز از آغاز مهلت مجدد ثبت‌نام آزمون جذب عمومی تصدی منصب قضا سال ۹۸ از یکم مردادماه خبر داد.

* مهمترین اخبار، مصوبات و دستور کارهای امروز (یک شنبه) سی ام تیر ۱۳۹۸ مجلس شورای اسلامی را نیز می‌توانید اینجا دنبال کنید.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر