باید به دنبال نسل جایگزین و جوان برای مسئولیت‌های کشور برویم


باید به دنبال نسل جایگزین و جوان برای مسئولیت‌های کشور برویم

کرمانشاه- ایرنا- معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده معظم کل قوا با بیان اینکه خطاب اصلی رهبر انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب، جوانان است گفت: در تشکیل دولت اسلامی (کارگزاران نظام) دچار چالش جدی هستیم و باید به دنبال نسل جایگزین و جوان برویم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار رسول سنایی‌راد روز یکشنبه در همایش استانی تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی افزود: تحقق اهداف انقلاب اسلامی شامل پنج مرحله انقلاب اسلامی، نظام اسلامی، دولت اسلامی، کشور اسلامی و تمدن اسلامی است و ما اکنون در مرحله دولت اسلامی (کارگزاران نظام) قرار داریم.

او با بیان اینکه برای فهم چرایی بیانیه گام دوم انقلاب باید به شأن صدور آن توجه کرد، گفت: این بیانیه در چهل سالگی انقلاب و زمانی صادر شده است که برخی افراد با کج‌فهمی در باره پایان انقلاب اسلامی و ضرورت عادی شدن (نرمال شدن) جمهوری اسلامی به معنی دست کشیدن از ارزش‌ها و آرمان‌های خود، سخن می‌گویند.

به گفته سنایی‌راد، این بیانیه معطوف به ۴۰ سال آینده و لازم است برای هر ۱۰ سال آن یک راهبرد جداگانه داشته باشیم.

او خطاب اصلی رهبر انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب را جوانان دانست و گفت: جوانان سرمایه اصلی و کیفی جمهوری اسلامی هستند.

سوءاستفاده از رسانه برای ناامیدی مردم

سنایی‌راد در ادامه گفت: ابزار رسانه را یکی از خطرناک‌ترین سلاح‌های دشمن برای ناامیدی جوانان و مردم کشورمان است که بر برجسته سازی نقاط ضعف و بی‌اهمیت شمردن نقاط مثبت نظام اسلامی در پی آن هستند.

او گفت: همچنین برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی، ترور شخصیتی چهره‌های برجسته کشور و در مقابل، شخصیت‌سازی از افراد ناصالح در دستور کار رسانه‌های مورد حمایت دشمن قرار دارد.

او گفت: پوشش گزینشی اخبار ایران و رویدادهای داخلی بر اساس سیاست‌های دشمن و مقایسه نادرست آنها با مسائل مشابه در سایر کشورها یکی دیگر از ترفندهای رسانه‌های دشمن برای ناامید کردن مردم از نظام است.

توان موشکی حاصل روحیه جهادی است

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده معظم کل قوا ساقط کردن پهپاد جاسوسی آمریکا را یک سیلی محکم برآمده از ماهیت انقلاب اسلامی توصیف و اظهار کرد: ۱۳ روز پیش از این موضوع برایان هوک نماینده ویژه آمریکا در امور ایران دستاوردهای موشکی جمهوری اسلامی را فتوشاپ دانست اما ساقط کردن پهپاد آمریکایی نشان داد که هم توان دفاعی و موشکی ایران واقعی است و هم اراده استفاده از آنها در مقابل دشمن وجود دارد.

او افزود: توان موشکی و بازدارندگی کشور حاصل روحیه جهادی و برآمده از اصل انقلاب است و ما به حفظ این روحیه و آرمان‌های انقلاب وفادار و متعهد هستیم.

سنایی‌راد حمایت از مظلومان و آرمان فلسطین را یکی از شعارهای اصلی انقلاب اسلامی توصیف کرد و گفت: در همین راستا مانع اصلی اجرای توافق نحس قرن بین اسرائیل و برخی دولت‌های عربی، جمهوری اسلامی بوده است.

همایش تبیین بیانیه گام دوم انقلاب با حضور مسئولان نیروی مقاومت بسیج همه شهرستان‌های استان کرمانشاه در مجتمع بعثت مرکز استان برگزار شد.

۷۴۴۴/۸۰۶۶

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان