جودو همدان از امیدهای کسب مدال در آسیا است


جودو همدان از امیدهای کسب مدال در آسیا است

همدان- ایرنا- مدیرکل ورزش و جوانان همدان گفت: جودو زنان همدان از امیدهای اصلی در کسب مدال آسیایی است.

محسن جهانشیر روز یکشنبه در آیین بدرقه مریم بربط ملی پوش جودو همدان به مسابقات آسیایی اظهار داشت: بربط سابقه درخشان در رقابت های قهرمانی آسیا دارد و به طور قطع در مسابقات امسال نیز مدال کسب می کند.

وی بیان کرد: این بانوی جودوکار همدانی در رقابت های گذشته صاحب نشان های نقره و برنز شد و اکنون انتظار ما کسب مدال طلا است.

جهانشیر اضافه کرد: جودو بانوان همدان از دیرباز مهد استعدادهای درخشان بوده است و اکنون خوشحالیم که در ترکیب تیم ملی نماینده داریم.

مریم بربط، جودوکار همدانی به آخرین اردوی آماده سازی تیم ملی جودو جوانان دعوت شد تا پس از آن راهی مسابقات آسیایی شود.

دور جدید تمرینات تیم ملی جودو بانوان در رده‌های سنی نوجوانان و جوانان به منظور حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا از فردا دوشنبه آغاز می‌شود و تا چهار مرداد ادامه می یابد.

بربط تنها نماینده جودو همدان در رقابت‌های آسیایی است.

مسابقات جودو قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا هفتم و هشتم مرداد ماه امسال به میزبانی چین تایپه برگزار می‌شود.

حدود ۲ هزار جودوکار در رده‌های سنی مختلف در سطح استان همدان فعالیت دارند.

همدان میزبان چهار رشته ورزشی در المپیاد استعدادهای برتر کشور

جهانشیر در روز یکشنبه در نشست هماهنگی جشنواره استعدادیابی ورزشی همدان اظهار داشت: همدان در سال جاری میزبان چهار رشته ورزشی بسکتبال، کشتی آزاد، شطرنج و ژیمناستیک المپیاد استعدادهای برتر ورزشی کشور خواهد بود که توقع داریم در این رشته ها صاحب مقام شویم.

وی افزود: همدان ظرفیت بسیار خوبی در اغلب رشته های ورزشی دارد و انتظار ما حضور در بین ۱۰ استان برتر المپیاد استعدادهای برتر کشور است.

جهانشیر بیان کرد: البته در المپیاد استعدادهای برتر کشور ملاک اصلی کسب مدال و رتبه نیست بلکه شناسایی نخبه ها است و با این حال می خواهیم جزو برترین ها باشیم.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری مطلوب مسابقات به میزبانی همدان را نیز بسیار مورد توجه داریم و می خواهیم در میزبانی های المپیاد نیز جزو برترین ها باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان افزود: اعضای ستاد برگزاری جشنواره استعدادهای برتر کشور در همدان نیز باید در راستای اجرای باشکوه این جشنواره تلاش کنند و هدف ما میزبانی شایسته در کشور است.

جهانشیر خاطرنشان کرد: بهترین امکانات و تجهیزات را مهیای برگزاری المپیاد استعدادهای برتر کشور کرده ایم و امیدوارم فصل موفقی را امسال در این المپیاد سپری کنیم.

المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور از اواخر مردادماه امسال در ۸۰ رشته برگزار می‌شود.

بر این اساس رشته‌های کشتی آزاد پسران، شطرنج بانوان، شطرنج آقایان، ژیمناستیک دختران و بسکتبال بانوان به همدان واگذار شد.

۷۵۲۰/‏۲۰۸۷

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر